eVicez Skrevet Oktober 30, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 30, 2006 Lekte litt med tanken på å kjøpe brock B1 felger. Hvordan blir dette på e36'en? Felgene som står på er da til salgs. AEZ 17" felger med 225 framme og 235 bak Siter VW mekaniker Sertifisert DEFA alarm og tracker montør Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eVicez Skrevet Oktober 30, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 30, 2006 Ringte powerzone i dag angående lyktene, og fikk nok ikke bytte de, selvom det var en feil på lykteholderen som gjorde at lykta gikk i bakken, som da gjorde at 1500,- gikk rett i dass. Er det ikke noe som heter "Kunden har alltid rett"? Nei, her var det dårlig service Siter VW mekaniker Sertifisert DEFA alarm og tracker montør Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eVicez Skrevet November 7, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 7, 2006 Enda ikke fått demperne. Begynner å bli lei av å vente nå. hehe Siter VW mekaniker Sertifisert DEFA alarm og tracker montør Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
morbid Skrevet November 9, 2006 Rapporter Share Skrevet November 9, 2006 Høres typisk ut som powerzone jah.. *sukk* Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eVicez Skrevet November 9, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 9, 2006 Ja, dette var kjipt. Først etter at jeg bestilte, skulle de kommet etter noen uker. Jeg ringte etter 2 uker, å da hadde de fått pakken i retur dagen før. Jeg ba de sette pakken på Hilde (dama), ettersom jeg ikke har navnet mitt på postkassa deres. Det var greit sa de, å de skulle sende pakken opp dagen etterpå. Ringte ei uke etterpå, å da sa de at pakken var på tur, men ville nok hatt den i forrige uke. Ringte igjen på torsdagen, tror jeg ringte til de 40 ganger før de tok telefonen, å rundt halv 4 fikk jeg endelig svar. Da sa de at de skulle finne ut hvor pakken var, og ringe meg etter klokken 4. I dag er det ca 5 dager siden, å jeg venter ennå på den telefonen :P Ting tar tid, ja det skal være sikkert å vist. Siter VW mekaniker Sertifisert DEFA alarm og tracker montør Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Slipstream Skrevet November 10, 2006 Rapporter Share Skrevet November 10, 2006 hehe! hvorfor gjøre i dag det vi kan gjøre i morgen filosofi der eller? Siter BMW CCN Member #7856 (-)93 BMW 325i Coupé Mtechnic (x)90 Mercedes 230E (x)98 Honda NX125 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eVicez Skrevet November 13, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 13, 2006 Tja, kan virke sånn..:p Siter VW mekaniker Sertifisert DEFA alarm og tracker montør Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg