Kurtenfurt Skrevet August 27, 2006 Rapporter Share Skrevet August 27, 2006 Fant ikke noe annent sted å skrive dette.. Er sykkel, men er jo akkurat det samme som å lakke små bil duppeditter.. Jeg skal lakkere deler av en gammel sykkel med krom-spray.. Noen tips til hva jeg skal ha under? primer? Er endel striper etter at jeg pusset rust.. Hadde bare P60 sandpapir her nå.. Skal kjøpe nytt i mårra.. Hvor grovt skal jeg kjøpe, for å få finest resultat? Burde jeg ha på klarlakk etterpå? Skal og lakke med metallic lakk på resten av ramma.. Skal jeg behandle det likt før lakking? - Kurtenfurt Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
saab_alex Skrevet August 27, 2006 Rapporter Share Skrevet August 27, 2006 Krom spray funker sikker den første vaska. Men bruker du avfetting ellerno, så renner det av.. Mitt råd. Drit i det!:thumb Siter MITT PROSJEKT: http://forum.saabturboclub.com/viewtopic.php?t=70438&highlight= SAAB 900 TURBO: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Brukroa-trimning Skrevet August 27, 2006 Rapporter Share Skrevet August 27, 2006 går kanskje ann å få det pulverlakkert... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg