le0n Skrevet Juli 1, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 1, 2007 Kinsarvik er vakkert ja:) Skjønner ikke helt hvordan du så at det var kinsarvik med tanke på at dette er svigers hage:) Fjelltoppen kanskje?:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Singh_Supreme Skrevet Juli 15, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 15, 2007 kan jeg spørre hvilken farge denne bilen var før? er det noe stress med folie og renhold? Siter 2006 Bmw E91 Gangster BITCH! 1999Vw LuPo 1.4 16V(Low & Fast)-Solgt- 1999Vw Golf 1,6"one of a kind"(Show No GO projekt)-Solgt- 1994Vw Corrado G60 -Vraka- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
le0n Skrevet Juli 16, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 16, 2007 kan jeg spørre hvilken farge denne bilen var før? er det noe stress med folie og renhold? Bilen er orginalt sølvgrå:) Det er litt stress med det, for det kan sette seg farge i folien (spessielt over eksosen) og du har som kjent ingen mulighet til og rubbe den ut:) Tipset er og vaske den ofte og vaske den grundig hver gang, vist ikke kan du få problemer:) EDIT: Når det er sagt så har jeg fortsatt ikke funnet ut hvordan jeg effektivt kan få ut all dritt av folien og få den helt ren, uten og rett og slett bruke en viskler eller noe og gni det ut, så vist noen har gode tips: kom med de:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Singh_Supreme Skrevet Juli 17, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 17, 2007 Bilen er orginalt sølvgrå:) Det er litt stress med det, for det kan sette seg farge i folien (spessielt over eksosen) og du har som kjent ingen mulighet til og rubbe den ut:) Tipset er og vaske den ofte og vaske den grundig hver gang, vist ikke kan du få problemer:) EDIT: Når det er sagt så har jeg fortsatt ikke funnet ut hvordan jeg effektivt kan få ut all dritt av folien og få den helt ren, uten og rett og slett bruke en viskler eller noe og gni det ut, så vist noen har gode tips: kom med de:) ok.. men er det lagt folie i dør karmene osv??? skal ha folie på lupon såå jg spørr litt mye... er det bra holdbart? Siter 2006 Bmw E91 Gangster BITCH! 1999Vw LuPo 1.4 16V(Low & Fast)-Solgt- 1999Vw Golf 1,6"one of a kind"(Show No GO projekt)-Solgt- 1994Vw Corrado G60 -Vraka- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
le0n Skrevet Juli 17, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 17, 2007 Nei er bare lagt litt innenfor alle kantene.. Skal ligge noen biler av de i tråden en plass:) Ikke spessielt holdbart på en bruksbil nei, blir veldig fort skade på det og vil i grunn annbefale lakk:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
le0n Skrevet Juli 17, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 17, 2007 Skal i milleræret i januar viser det seg, så det er mulig jeg må kvitte meg med TT'n før den tid. Ligger ikke for salg, men vist noen er interesert så går det jo ann og slå av en prat:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_buzz_ Skrevet Juli 18, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 18, 2007 Skal i milleræret i januar viser det seg, så det er mulig jeg må kvitte meg med TT'n før den tid. Ligger ikke for salg, men vist noen er interesert så går det jo ann og slå av en prat:) hmmm..bedritent med milletær! jeg har fått utsettelse to ganger nå! så skal ikke inn før juli neste år! broder`n & co bodde på hytte i kinsarvik igår, han hadde vist sett bilen din! var helt i ekstase når jeg kom inn der, og fortalte om en hvit og svart tt :) du hadde vist kjørt nett før eg kom! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
le0n Skrevet Juli 18, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 18, 2007 hmmm..bedritent med milletær!jeg har fått utsettelse to ganger nå! så skal ikke inn før juli neste år! broder`n & co bodde på hytte i kinsarvik igår, han hadde vist sett bilen din! var helt i ekstase når jeg kom inn der, og fortalte om en hvit og svart tt :) du hadde vist kjørt nett før eg kom! Har utsatt det fire ganger jeg:) Kommer uansett til og gjøre alt for og dimme, men da skal jeg til med huskjøp uansett så må nok fint bare få meg en billigere bil:) Dama jobber på campen der nede, så var sikkert ned til ho:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Singh_Supreme Skrevet August 1, 2007 Rapporter Share Skrevet August 1, 2007 eyy;) synd du skal selge! men du kunne ikke tatt noen bilder for meg hvordan folien er lagt på panseret og i dørene osv? skal ha folie på brakka mi se:) Siter 2006 Bmw E91 Gangster BITCH! 1999Vw LuPo 1.4 16V(Low & Fast)-Solgt- 1999Vw Golf 1,6"one of a kind"(Show No GO projekt)-Solgt- 1994Vw Corrado G60 -Vraka- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gimli Skrevet September 17, 2007 Rapporter Share Skrevet September 17, 2007 Har ikkje sett TT'n på lenge no. Flytta frå bygde? Siter Audi A4 2.8 Quattro XAudi 80 1.8e Quattro XAudi 80 1.8s Audi S1 - Could you understand the beauty of the beast Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ashildmb Skrevet September 17, 2007 Rapporter Share Skrevet September 17, 2007 Det e sååå trist at du har solgt bilen :-( Eg kjem te å sakna deen! snuuufss Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
le0n Skrevet September 17, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 17, 2007 Jepp da var den solgt, og det suger:( Men tips til ny bil mottas me takk:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_buzz_ Skrevet September 17, 2007 Rapporter Share Skrevet September 17, 2007 har du solgt den nå...hmmm.. hvor går bilen nå da? fikk du det du ville ha for den? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
le0n Skrevet September 18, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 18, 2007 har du solgt den nå...hmmm..hvor går bilen nå da? fikk du det du ville ha for den? Fikk noenlunde det jeg ønsket ja, litt billigere en prisen den var lagt ut for. Den havnet på Stord, så folk her lokalt ser den gjerne igjen en gang og to:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Xander Skrevet Oktober 3, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 3, 2007 Du får få nye eier til å informere meg når den skal selges igjen da. Hva pris havnet den på - ser litt rundt selv...? Siter Reservert Tesla Model S Saab 93 '09 Hyundai Coupe '06 - solgt. Audi A4 Cabrio '03 solgt. Hyundai Coupè '04 - solgt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg