AudiCoupe Skrevet August 3, 2003 Rapporter Share Skrevet August 3, 2003 Cube DVD-spiller og Cube 7" widescreen skjerm. DVD-spilleren leser Cd,dvd,vcd,svcd og mp3.Dolby digital og DTS.Alt er nytt,aldri tatt ut av esken.Fjernkontroll er også inkludert. Selges for kr 9000,- eller bud. Ring eller send sms: 40226868 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Phantom Skrevet August 4, 2003 Rapporter Share Skrevet August 4, 2003 Får jo kjøpt det nytt for 5990,- Så ble litt dyrt for meg ja Siter -Abarth- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AudiCoupe Skrevet August 4, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 4, 2003 Ok. Fulgte med den nye bilen jeg har kjøpt. Fikk med kvittring på 9700,- for det. Er nytt dette også,aldri tatt ut av esken. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Phantom Skrevet August 4, 2003 Rapporter Share Skrevet August 4, 2003 Originally posted by AudiCoupe Ok. Fulgte med den nye bilen jeg har kjøpt. Fikk med kvittring på 9700,- for det. Er nytt dette også,aldri tatt ut av esken. Som nevnt, har du en god pris på dette kjøper jeg det, men siden jeg finner det her: http://www.bilradiospes.no/prod_detaljer.php?id=527 til 5990,- så kjøper jeg det heller nytt Siter -Abarth- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BadBanana Skrevet August 6, 2003 Rapporter Share Skrevet August 6, 2003 Kompisen min kjøpte det for 3900, men det var riktignok med 6" skjerm. Husker ikke hvor det var men... Siter Saab 9-3 -02. Chip, 3" eksos og en harry turbotrykksmåler :D -Den som sier lykke ikke kan kjøpes for penger, har ikke funnet den rette butkken... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SunnyGTi2.0 Skrevet August 6, 2003 Rapporter Share Skrevet August 6, 2003 AudiCoupe: Hvor langt ned har prisen sunket nå? I og med at det selges for 5990kr nytt, så bør nesten prisen ligge en meter eller to under dette... Hva sier du? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AudiCoupe Skrevet August 7, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 7, 2003 hvor koster det 4990? laveste jeg går er 5990,- siden dette er prisen bilradio spesialisten kjører nå...Alt er helt nytt, aldri tatt ut av esken. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SunnyGTi2.0 Skrevet August 7, 2003 Rapporter Share Skrevet August 7, 2003 Aa.. Skrev feil.. Beklager.. Retter det nå. Men tror du at du får solgt det for det samme som det selges for hos bilradiospes? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg