708 Racing Skrevet August 25, 2006 Rapporter Share Skrevet August 25, 2006 Det var liksom ikke noe aktivitet her på DAF siden, så etter som jeg kjører en del DAF, så kan jeg iallefall bidra med noen bilder. Dette er bilen jeg kjører nå. Kjører fra Orkanger med fiskelass og ned til Hanestad. Der møter jeg en kar som kommer fra Oslo med stykkgods. Vi bytter da containere der, så kjører jeg til Schenker-Terminalen i Trondheim med containerne. Og det beste av alt. Jeg rører ikke lasten selv engang:) Har også prøvd denne. Med TV og alt. ;) Siter Tråden om min SKODA PICKUP Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
A.H Skrevet August 25, 2006 Rapporter Share Skrevet August 25, 2006 Sinnsykt Kult at noen orker å gjøre noe med inaktiviteten på denen delen av forumet ass ;) Skikkeli luksus-kjerrre det der gitt :) Siter Anders Haugen Club Honda Norge http://www.club-honda.org Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
708 Racing Skrevet August 25, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 25, 2006 Er ikke akkurat nyvaska den øverste da. Bildet er tatt mens jeg står å tanker diesel på Klett etter en tur opp og ned østerdalen. Sinnsykt mye "bøgs" der, som bare legger seg på fronten min, og dør. :) Og er det ikke bugs, så er det faen meg elg! :D Ikke at de har lagt seg i fronten min og dødd da men... Nå har bilen også fått seg et SCHENKER merke i panna. Siter Tråden om min SKODA PICKUP Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg