T.s.M. Skrevet August 25, 2006 Rapporter Share Skrevet August 25, 2006 Har en 99 mod passat st.v. og skal ha inn forsterker og bass, men hva bør jeg velge? Er jo stort baggasjerom, trenger jeg kraftig basser, porta kasse, lukka kasse...? Noen som har noen gode tips? Og behøver jeg å koble de originale høyttalerne i bilen til forsterker eller er spilleren kraftig nok? Tar imot alle innlegg med stoor begeistring! :helpme: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zews^^ Skrevet August 25, 2006 Rapporter Share Skrevet August 25, 2006 Hva med å spøøre under kategorien bilstereo? Ellers forteller du lite om hva du er ute etter. Skal du spille høyt, pent eller kanskje begge deler? Uansett ville jeg byttet de orginale høyttalerne i bilen, de skal trossalt spille 99,8% av musikken mens en sub tar seg av de siste 0,2%. Har selv lagt ca. 4000 i sub med forsterker og over 5000 i frontsett med forsterker. Du vil iallefall merke forskjell viss du bytter ut høyttalerne og du vil også kunne spille penere og høyere med egen forsterker. Hvor stort busjett har du? Viss du tar kontakt med http://www.engenaudio.com så ordner han garantert en bra løsning til deg :) Siter #1985 Opel Rekord 2.2i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg