Dimmu87 Skrevet August 27, 2006 Rapporter Share Skrevet August 27, 2006 Er et stykke fra deg da men..Er bilen komplett eller? Går den? var det meg du spurte? bilen ska gå, en foreløpig komplett men ska selge litt karosseri håpe eg en time kjøyring kver veg ekje so långt.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
roysin Skrevet August 30, 2006 Rapporter Share Skrevet August 30, 2006 dette er surt, veit det jeg. men du var heldig i forhold til meg. sånn så min ut før. men nå ser den sånn ut Siter Opel Astra G Coupe Turbo Opel Vectra A Turbo !!R.I.P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
roysin Skrevet August 30, 2006 Rapporter Share Skrevet August 30, 2006 har ett svart dashbord du kan få kjøpt av meg hvis du vil: billig da ! Siter Opel Astra G Coupe Turbo Opel Vectra A Turbo !!R.I.P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Islanwind Skrevet August 31, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 31, 2006 Å fytti helvete...!! All stylinga var på når det skjedde? Helvete så kjipt.. Eg har hvertfall all stylinga mi i det minste.. dette er surt, veit det jeg.men du var heldig i forhold til meg. sånn så min ut før. men nå ser den sånn ut Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
roysin Skrevet September 1, 2006 Rapporter Share Skrevet September 1, 2006 all styling satt der ja , men det er ikke noe ! værre med motor til 50K og helt nye 18" kun rulla 4mil . og alt det andre som var gjort med den bilen ! nærmere 200k opp i røyk !!! hadde vært 1500 grader der så ! blir ikke mye igjen da gitt !! Siter Opel Astra G Coupe Turbo Opel Vectra A Turbo !!R.I.P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Islanwind Skrevet September 2, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 2, 2006 Det er for jævli.. Hvordan starta brannen? Hadde du forsikring? all styling satt der ja , men det er ikke noe ! værre med motor til 50K og helt nye 18" kun rulla 4mil . og alt det andre som var gjort med den bilen ! nærmere 200k opp i røyk !!! hadde vært 1500 grader der så ! blir ikke mye igjen da gitt !! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Islanwind Skrevet September 2, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 2, 2006 Det er for jævli.. Hvordan starta brannen? Hadde du forsikring? all styling satt der ja , men det er ikke noe ! værre med motor til 50K og helt nye 18" kun rulla 4mil . og alt det andre som var gjort med den bilen ! nærmere 200k opp i røyk !!! hadde vært 1500 grader der så ! blir ikke mye igjen da gitt !! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opel gutten Skrevet September 2, 2006 Rapporter Share Skrevet September 2, 2006 Dette var triste greier. Håper du får til å fikse bilen som du hadde den. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
roysin Skrevet September 2, 2006 Rapporter Share Skrevet September 2, 2006 Det er for jævli..Hvordan starta brannen? Hadde du forsikring? brann har dem ikke funnet helt ut hvordan startet. forsikring har jeg ja blir nok ett bra tap men , får da igjen en liten sum . har ekstra forsikring da , er liksom ikke verdt mer en 20k en 91 mod vectra . Siter Opel Astra G Coupe Turbo Opel Vectra A Turbo !!R.I.P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Islanwind Skrevet September 2, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 2, 2006 Aha.. SKjønner :( Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg