Islanwind Skrevet August 24, 2006 Rapporter Share Skrevet August 24, 2006 http://www.bt.no/lokalt/hordaland/article291933.ece Var akkurat ferdig å fikse alle feil og mangler på opelen i går kveld.. Nettopp ferdig å sveise all rust.. 5 min seinere blussa det opp innenfor hjulbuen der vi hadde sveisa.. Hadde ordna eu godkjenning, og skilt var så og si på vei.. Og stylingen, og nye sparco stoler låg klare til å bli montert.. Brukt evig mange timer og penger på bilen de siste mnd. Gått å gleda meg de siste 2 mnd til å få den klar.. Fikk begrensa skadene, men må skifte hele taket, hele dashbordet, med all innmat... Varmeapparat, ledninger osv.. Blir ikke det samme med en ny vectra, med samme stylingen, etter alt arbeidet som er lagt ned.. Noen som har tips? Få tak i delebil, og få skifta tak og dashbord med innmat.. og vaske bilen innvendig for pulver... Gamle minner: http://www.bilgalleri.net/html/gal_visbil.asp?ID=1297 Bilder kommer Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MR_Simba Skrevet August 24, 2006 Rapporter Share Skrevet August 24, 2006 trist :( det er her du har fått motvind, gå no mot den så ser du at ting kan bli enda bedre! lykke til! Siter VW Polo 1996 1.4SOLGT Audi A6 2001 2,5QTDI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Islanwind Skrevet August 24, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 24, 2006 Ja, skikkelig motgang..! Troen på å skifte alt det ødelagte? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MR_Simba Skrevet August 24, 2006 Rapporter Share Skrevet August 24, 2006 vel..første stege er å rive ut alt tenker jeg..en delebil er vel ikke store problemet å finne? Har tatt av dashbordet på en gammal passat før, var litt riving å sliting. Las at dere var 3 kompiser der, så..hjelp til dette får du vel tenker jeg :) jeg hadde faen ikke gitt opp! men det må du selv bedømme.... Siter VW Polo 1996 1.4SOLGT Audi A6 2001 2,5QTDI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Islanwind Skrevet August 24, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 24, 2006 Surt å gi opp etter alt arbeidet det har vert med bilen...! Får eg tak i billige deler/delebil blir det nok prosjekt :/ vel..første stege er å rive ut alt tenker jeg..en delebil er vel ikke store problemet å finne? Har tatt av dashbordet på en gammal passat før, var litt riving å sliting. Las at dere var 3 kompiser der, så..hjelp til dette får du vel tenker jeg :) jeg hadde faen ikke gitt opp! men det må du selv bedømme.... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MR_Simba Skrevet August 24, 2006 Rapporter Share Skrevet August 24, 2006 ikke missforstå! med å rive ut alt, da mente jeg det som brant opp og tok skade, delebil for å bruke deler til din sin seff:thumb Siter VW Polo 1996 1.4SOLGT Audi A6 2001 2,5QTDI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Islanwind Skrevet August 24, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 24, 2006 Ja, skjønte det altså ;) Viss noen har delebil, så skrik høyt! 2 liters.. ikke missforstå!med å rive ut alt, da mente jeg det som brant opp og tok skade, delebil for å bruke deler til din sin seff:thumb Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dudeskyline Skrevet August 24, 2006 Rapporter Share Skrevet August 24, 2006 Det er trist å lese dette her! Stå på! Siter BILEN MIN: http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=86456 K&N innsats filter selges! Det er bagatellene som skaper de store konfliktene, fordi prinsippene teller mer enn sunn fornuft. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
luster Skrevet August 25, 2006 Rapporter Share Skrevet August 25, 2006 synd med bilen din... har kvit delebil 90mod,ståande vist du er interiserte Siter Subaru impreza wrx 02 (03 sti front) Subaru L-serie 84 Nissan Primera slx 94 (seld) Opel vectra 2.0i 8v 93 (seld) Opel vectra 2.0i 8v 90 (spiker) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Islanwind Skrevet August 26, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 26, 2006 Pris? Farge på interiør? synd med bilen din... har kvit delebil 90mod,ståande vist du er interiserte Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
luster Skrevet August 26, 2006 Rapporter Share Skrevet August 26, 2006 trur da er blått interiør (dasjb) rundt 3-4k med motor pris skal me bil enige om vist du vill ha dan Siter Subaru impreza wrx 02 (03 sti front) Subaru L-serie 84 Nissan Primera slx 94 (seld) Opel vectra 2.0i 8v 93 (seld) Opel vectra 2.0i 8v 90 (spiker) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Supraguy- Skrevet August 26, 2006 Rapporter Share Skrevet August 26, 2006 Kjipt. "Skifte hele taket", taktrekket mener du? Men dette fikser du! :) Siter - Kadett C 20set 79' - Mercedes E300 86' Selges i deler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dimmu87 Skrevet August 26, 2006 Rapporter Share Skrevet August 26, 2006 Pris?Farge på interiør? øy! skulle ikkje du kjøpe frå meg? :tannløs: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Islanwind Skrevet August 27, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 27, 2006 Er et stykke fra deg da men.. Er bilen komplett eller? Går den? trur da er blått interiør (dasjb) rundt 3-4k med motor pris skal me bil enige om vist du vill ha dan Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Islanwind Skrevet August 27, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 27, 2006 Taktrekket ja.. Skal demontere i dag, og sjekke ut skadene :| Kjipt. "Skifte hele taket", taktrekket mener du?Men dette fikser du! :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg