Gå til innhold

Selges: Turboer til porsche 996 turbo, 420 hk på 0,8 bar

Ranger emnet

Anbefalte innlegg

Jeg selger et par med turboer til 996 turbo.

Typebetegnelsen er K16 og disse er gode for 420 HK.

index.php?act=Attach&type=post&id=68

Da fant jeg fram litt info fra gik turbo i sverige.

Der kommer følgende fram som man ser på bildet.

Der kommer alt fram når man googler på ausf-nr: 5316 970 6726

Man kan søke på lader-nr: db5 0263670063 også om man ønsker men det holder med ausf-nr.

Der kan man se hva de utgjør i HK osv.

Disse selges snarest.

Perfekt for et vinterprosjekt.

Ring meg på 982 63 760

Stian

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Litt usikker...

Bortsett fra at dette hvisnok var en bra oppgraderinspakke til 944 så fikk jeg intrykket av at det var bare snakk om å skaffe sg en overgang fra GIK i sverige eller eventuelt lage en selv. Jeg har selv selv sett tilsvarende montert på en audi og en vr6.

Noe "custom" blir det jo...men det er jo det som er nice....er ikke noe morro å ha det samme som alle andre...

Det er bare å komme med bud....Jeg trenger cash kjapt....Planen var egentlig å putte dem i en RS turbo men jeg har ikke råd til å itte på dem nå etter at kemnerkontoret fant ut at de ville ha masse penger av meg i dette skatte oppgjøret... :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Humm...det er litt hat å være nødt til å si en pris...men, utifra hva jeg har fått høre fra div forhandlere og div mennesker som sier at de vet hva de snakker om kan jeg vist få en del mer enn det jeg ønsker.

Tanken min var å be om 5500,- for begge snurrene og om man da ønsker får man med eksosen på kjøpet. Den ligger bare i veien for meg.

Jeg kan ikke gå under 5500,- da det blir for mye tap og jeg trenger 5500,- for å klare første avdrag på restskatten min.

Lenke til kommentar
Del på andre sider