Rage Skrevet August 22, 2006 Rapporter Share Skrevet August 22, 2006 Hei Jeg var så heldig at jeg vant denne i en konkuranse! Men såklart, så fungerer overhodet ingenting når jeg prøver å få den installert. Får ikke lagt inn kart, den klarer ikke kommunisere ordentlig med pcen min. Noen som har denne og vet hva som må gjøres? http://www.sony.no/view/ShowProduct.action?product=NV-U70T&site=odw_no_NO&pageType=Overview&category=ICM+Navigation Siter x 1992 BMW E36 320i 24v Coupé x 1992 Ford Sierra GT (Drittbil.) 1991 Nissan Pulsar GTi-R Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet August 23, 2006 Rapporter Share Skrevet August 23, 2006 Bruker den ikke minnebrikke da? Må vel legge inn kartet på den? Siter Bilforumet.noAdministrator-96 BMW 328i Touringx -92 BMW 318iS Coupé Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rage Skrevet August 23, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 23, 2006 Etter _mye_ om og men har jeg fått lagt inn kart på den. Viste seg at mange av filene på installasjons-cd'en var korrupte og vrange. Nå går den som det skal :) Siter x 1992 BMW E36 320i 24v Coupé x 1992 Ford Sierra GT (Drittbil.) 1991 Nissan Pulsar GTi-R Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EmilieA6 Skrevet August 4, 2010 Rapporter Share Skrevet August 4, 2010 drar opp en gammel tråd her nå, men skulle for første gang, siden jeg kjøpte denne gps for noen år siden, innstallere software'n som fulgte med på cden... problemet er bare det at jeg får bare opp en feilmelding om ei .dll fil som er borte... har søkt over alt nå men finner ikke en løsning som funker :( Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg