bambi Skrevet August 19, 2006 Rapporter Share Skrevet August 19, 2006 Monterte dump på 1.8 t men nå vil ikke bilen gå på tomgang.. Noen som vet hva som er galt... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JuIius Skrevet August 20, 2006 Rapporter Share Skrevet August 20, 2006 Kan du fortelle hvilken dump du monterte? Det kan hjelpe... Jeg regner med du har gått gjennom for å sjekke at alt er stramt godt til og det er ingen rifter i rørene og vakumslangen? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Brukroa-trimning Skrevet August 20, 2006 Rapporter Share Skrevet August 20, 2006 Det kan hende at fjøra i dumpen ikke er stram nok så den ikke stenger. Nå veit jeg ikke hvilken dump du har, men sjekk om det er et lokk du kan skru av på toppen. Er det det så kan du prøve å legge i noen shims og sjekke om problemet blir borte da. ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bambi Skrevet August 20, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 20, 2006 Det er en TurboXS dumventil. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Brukroa-trimning Skrevet August 20, 2006 Rapporter Share Skrevet August 20, 2006 Da trur jeg at det jeg sa ska funke ;) Har en TurboXS S dump sjøl og den er shims bar.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg