ryuujin Skrevet August 17, 2006 Rapporter Share Skrevet August 17, 2006 Hei :P Vokset nettopp bilen og til min store fortvilelse fikk jeg noe voks på de svarte listene rundt bilen. Hva kan man gjøre med det? Har prøvd å gni de vekk, samt vaske de bort med noe vann men gikk faen ikke :( Noen som har tips? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
methano Skrevet August 17, 2006 Rapporter Share Skrevet August 17, 2006 Gni over med noe gummifornyer, pleier å hjelpe for meg iallefall. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cossyboy Skrevet August 17, 2006 Rapporter Share Skrevet August 17, 2006 Prøv deg med heavy duty vinyl cleaner fra Meguiars, føre du f.eks setter inn plasten med gold clas trim detailer fra samme produsent. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Porsche911c2 Skrevet August 18, 2006 Rapporter Share Skrevet August 18, 2006 Autoglyms Bumper Care funker også gull. Siter Porsche 911 Carrera 4 - Nybilen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
beemern Skrevet August 18, 2006 Rapporter Share Skrevet August 18, 2006 du tar det vekk med den voksen du har smørt på det med.. enklelt og greit.. for det løsner voksen igjen, så tørker du det rett av.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Meguiar`s Fan Skrevet August 19, 2006 Rapporter Share Skrevet August 19, 2006 Produkt løser produkt :D (som regel) Lærte ett bra triks for å få svart plastikk som har blitt grå/hvit fin igjen. Finn frem en varmepistol. Har selv fått gode resultater ved 200-300+ grader. Øvde på noen vrakdeler først. Er lett å få skjolder om man har hastverk. Sakte frem og tilbake, god avstand fra delen og god tid gir fine resultater. Fettstoffene i plastikken blir trukket frem :D Etter dette kan man gni det inn med valgfri gummi/vinylfornyer. Foretrekker Meguiars jeg da :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
delahoya Skrevet September 15, 2006 Rapporter Share Skrevet September 15, 2006 Hei :P Vokset nettopp bilen og til min store fortvilelse fikk jeg noe voks på de svarte listene rundt bilen. Hva kan man gjøre med det? Har prøvd å gni de vekk, samt vaske de bort med noe vann men gikk faen ikke :( Noen som har tips? Løste nettop ett slikt problem selv ved å vaske de svarte gummilistene med parafin.Gikk av med en gang.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lexusis Skrevet September 16, 2006 Rapporter Share Skrevet September 16, 2006 et bedre tips er og maskere alle sorte lister før man polerer:hello: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
0milt Skrevet September 17, 2006 Rapporter Share Skrevet September 17, 2006 Går for maskering neste gang, slipper stresset etterpå da:p Eventuelt bare rive de av sålenge:p Siter -99 Golf GTI 1.8t (fmic,kw,bsr,ts-racing) -87 24o Turbo (under oppussing) Tidligere biler-92 E34 M5 Touring -86 Sierra IS -90 240 turbo -03 Honda Nsr (solgt) -03 Honda Nsr (spiker)-86 Suzuki Fz (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg