DevilsTower Skrevet August 16, 2006 Rapporter Share Skrevet August 16, 2006 Sittet å stura med denne i en to timers tid nå. Ikke mye som er gjort, men jeg liker den:) Forslag til hva som kan gjøres videre taes imot med takk!:) Orig: WIP Kommentarer er det bare å slenge inn:) - devil Siter Mvh Espen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
methano Skrevet August 17, 2006 Rapporter Share Skrevet August 17, 2006 får ikke fram noen bilder jeg... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
haoarox Skrevet August 17, 2006 Rapporter Share Skrevet August 17, 2006 Skeptisk... Likte ikke hekken der altså.. Ellers bra arbeid. Siter 01' Renault Megane Coupe Sport 1.6 90' Volvo 240 2.3GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kevve Skrevet August 17, 2006 Rapporter Share Skrevet August 17, 2006 dumt å fjerne lyktene, skulle heller sota de mørkere.. Men ellers var den kjempebra:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
*TKV* Skrevet August 17, 2006 Rapporter Share Skrevet August 17, 2006 forslag til forbedring: skaff deg et ''netting-pattern'' som ser lit mer realistisk ut! og noen fete bakpotter. ellers bra arbeid! Siter ''Det jeg vet om ungdommer er at de kjører sånne gamle vrak. Gjerne golf og volvo. Også har de musikken på full guffe.'' Min lillesøster på 7 år. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eNoffer Skrevet August 18, 2006 Rapporter Share Skrevet August 18, 2006 Kaskje senka bilen litt før du slenger på den fangeren, så kunne du lage fangeren litt mindre uten at det blir mer bakkeklaring? Ble litt "hoovercraft"-aktig med så stor fanger. Ellers kul stil Siter Bedre med en god trekant enn en ond sirkel Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg