rorken Skrevet August 16, 2006 Rapporter Share Skrevet August 16, 2006 Hei Det er slitt et hull i en hydraulikkslange til clutchen på bilen min. Har nå styra lenge med å prøve å koble fra denne slangen, men skjønner ikke hvordan denne er festa. Er liksom en metall sylinder ytterst på slangen. Har prøvd å teipe igjen hullet midlertidig med masse gaffateip osv, men det funker ikke det heller... Noen som kan hjelpe meg her? Har en Audi 80 coupe 2.0E 1990 mod Siter 1990 Audi Coupé 2.0E Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dimmu87 Skrevet August 17, 2006 Rapporter Share Skrevet August 17, 2006 hø? ei "hylse" so e klemt fast i slangen? de e vel en mutter rett under den? bilde?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rorken Skrevet August 17, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 17, 2006 hø? ei "hylse" so e klemt fast i slangen? de e vel en mutter rett under den?bilde?? skal ta bilde når jeg kommer hjem fra jobb... Siter 1990 Audi Coupé 2.0E Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rorken Skrevet August 21, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 21, 2006 Har fått den av. Måtte skru av røra som slangen var festa i også. Nå er det bare å få tak i ny så fort som mulig som er problemet... Siter 1990 Audi Coupé 2.0E Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg