Gå til innhold

93mod Bmw M3 vurderes solgt..

Ranger emnet


_DuDe|

Anbefalte innlegg

Ja, vet jo at det er det det er. :) Men kjipt at han oppgir uriktig info bare for å få solgt den...

 

Altså, det er jo ikke uriktig informasjon, les hva skillz2k skriver, denne forsikres som en 325i, og hvorfor skulle ikke dude vite det ? han har jo forsikring på den ;) Samme med min golf gti, ombygd fra 1.6, forsikres som en 1.6 !!!! Sånn er det bare! Tror du må undersøke litt mer før DU kommer og hakker på andre!!!!

 

Back to topic!

 

Lykke til med salget Kjetil ;)

BMW M3 Turbo

X - Nissan 200sx s14a Racing Edition
X - BMW E30 325i
X - Nissan 200sx s14 - 276bwhp/352nm
X - VW Golf II GTI 16v - Theo
X - Aprilia Rs 125ccm

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skillz2k: innlegget ditt skal ikke fjernes... veldig bra skrevet.. :thumb

 

King-Nothing: har ikke gitt ut noe feil informasjon.. jeg har den selv registert og forsikret på meg selv så jeg vet da vel godt hva jeg har forsikring på..!!!! men siden du tror du er "verdens mester" så er det vel riktig(i dine øyne)

Vær så snill å ikke skriv noe mere i denne tråden King-Nothing!!!!! TAKK

 

VaileNt^: takk.. riktig som du skriver... jeg har jo tross alt forsikret den selv så jeg vet jo hva jeg har forsikret den som..

SIGNATURREGLER: www.bilforumet.no/faq

Lenke til kommentar
Del på andre sider

da er det jo ikke en 325i lengre, og kan da ikke forsikres som en 325i.

Beklager for at jeg går OT her nå, men den er fortsatt registrert som 325!

 

Kjenner en med 94mod M5, som er ombygd fra en 520/525, der står det i vognkortet: BMW 520/525(Husker ikke om det var 520 eller 525 fra før av) godkjent ombygd med M5 deler!

 

Han måtte bare betale noen kroner ekstra i forsikring.

 

 

Så, fullt lovlig, så lenge den er godkjent;)

-Subaru Impreza WRX "STi" 01'

-Subaru Impreza WRX 01'

http://www.dlgracing.com

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Beklager for at jeg går OT her nå, men den er fortsatt registrert som 325!

 

Kjenner en med 94mod M5, som er ombygd fra en 520/525, der står det i vognkortet: BMW 520/525(Husker ikke om det var 520 eller 525 fra før av) godkjent ombygd med M5 deler!

 

Han måtte bare betale noen kroner ekstra i forsikring.

 

 

Så, fullt lovlig, så lenge den er godkjent;)

 

Ikke diskuter om ting du ikke har peiling på. sier seg selv at forsikringselskapet ikke kan forsikre en bil som de tror er 192hk men som i realiteten er 286hk. har aldri sagt at ombygginen var ulovlig men at selger har gitt feil informasjon til forsikringselskapet om at dette er en 325i uten noen form av modifikasjoner.

 

At "kompisen" din betaler "Noen kroner ekstra" i forsikring så har han da tydeligvis opplyst at bilen er ombygd.

 

Ser denne diskusjonen som avsluttet og ber om unnskydning til selger :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

dette blir bare for dumt, ta denne disskusjonen ett annet sted.

_DuDe| selger ikke forsikring, han selger en M3.

Om det er dyr forsikring eller ei så har det fanken meg ikke noe å si, har du råd til en bil på rundt 200.000,- så har du jammen meg råd til forsikring og!

 

Fin bil du seger _DuDe|, håper den får en verdig ny eier som tar vare på den, lykke til :thumb

2002 Audi A6 TQ

1887 VW Polo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lurer på om jeg skal lage en tråd om detta jeg.. om forsikring av ombygde biler;) der ut til at det hadde blitt noen diskusjoner..hehe

 

Men men.. tror vi sier stopp på denna diskusjonen jeg.. jeg lagde jo denne tråden fordi jeg skal selge bilen min....

 

Sier bare en ting jeg: Kom med Bud...:m'm:

SIGNATURREGLER: www.bilforumet.no/faq

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lurer på om jeg skal lage en tråd om detta jeg.. om forsikring av ombygde biler;) der ut til at det hadde blitt noen diskusjoner..hehe

 

Men men.. tror vi sier stopp på denna diskusjonen jeg.. jeg lagde jo denne tråden fordi jeg skal selge bilen min....

 

Sier bare en ting jeg: Kom med Bud...:m'm:

Beklager for at jeg har gått OT.

 

Men hvor mye 'ca' er du ute etter? En kompis av meg er på utkikk etter M3/M5 i disse dager.. Han ville helst ha M3 cab eller noe slikt, men jeg tror han vil like denne;)

 

EDIT: Så det i annonsen nå, skal fortelle han om denne bilen.. Han må bare få solgt Audien sin først, en A4 1.8T, løp å kjøp den folkens..

-Subaru Impreza WRX "STi" 01'

-Subaru Impreza WRX 01'

http://www.dlgracing.com

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Beklager for at jeg har gått OT.

 

Men hvor mye 'ca' er du ute etter? En kompis av meg er på utkikk etter M3/M5 i disse dager.. Han ville helst ha M3 cab eller noe slikt, men jeg tror han vil like denne;)

 

 

Hehe... tja si det.. får komme med bud;) ikke skambud da... hehe

SIGNATURREGLER: www.bilforumet.no/faq

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår