wildkin Skrevet September 29, 2006 Rapporter Share Skrevet September 29, 2006 har du godkjent både skiver foran og bak? Hvordan giroverføring er det du har brukt? fett prosjekt forresten :) Siter Corsa B 2l 16v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vesp Skrevet September 30, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 30, 2006 Eg kjøpte bilen ferdig godkjent med 2,0 16V og calibra turbo bremser. Har og senkesettet godkjent i vognkortet. Er skiver framme og bak ja, giroverføringa veit eg ikkje heilt ka som er gjort med. siden det sto på bilen når eg kjøpte den. Motoren har stått i bilen i 10 år no, men blei godkjent først for 2 år siden rett før eg kjøpte den.. Siter Mini Cooper 1,3 i Opel Corsa B 2.0 16V Turbo - SOLGT Da e ikkje storleiken da kjem ann på. :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bvleeds Skrevet September 30, 2006 Rapporter Share Skrevet September 30, 2006 fett prosjekt, må gå veldig bra den lille bilen der :) JMA, vet du om de selger ferdig Turbo kit enda eller? så de hadde en hel masse derfra til mange forskjellige opel modeller :) tenkte på siden du fikk hjelp av dem, de er veldig flinke har jeg hørt.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wildkin Skrevet Oktober 1, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 1, 2006 vet du om bilen er stiva opp eller noe? evt hva som er gjort i forbindelse med å få den godkjent? Siter Corsa B 2l 16v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vesp Skrevet Oktober 1, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 1, 2006 Eg trur JMA har turbokit enda ja. e bare te å ta ein telefon te di, så får du svar på det meste.. Bilen er ikkje stiva opp så langt eg veit.. Har verken sett eller hørt noko om det. Trur det er stort sett bremser det går på, når det gjelder godkjenneing. Siter Mini Cooper 1,3 i Opel Corsa B 2.0 16V Turbo - SOLGT Da e ikkje storleiken da kjem ann på. :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Calli-Turbo Skrevet Oktober 7, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 7, 2006 Jada jma leverer og bygger turbokonverteringer enda, løp og kjøp:) http://www.jma.no Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg