veloek Skrevet August 15, 2006 Rapporter Share Skrevet August 15, 2006 Hei! Jeg skal selge min Macrom M1A.1000D-forsterker, Boss cd-spiller (bassutgang, 4x45w, mp3), samt en RF effektforsterker og et par RF hatthyllehøytalere. Jeg hadde dette + en 12" Alpine sub i golfen min og det spilte som bare det. Nå forsvinner bilen så da må jeg få solgt anlegget. Helst vil jeg selge alt samla, men om du bare har lyst på en av delene så går det greit det også. Macrom M1A.1000D: 2500,- RF-forsterker: 750,- RF-hatthyllehøytalere: 750,- Boss-cdspiller: 500,- Pakkepris: 4000,- (div. ledninger inngår i pakkeprisen) Send en PM eller evt. en mail til vegard@loekken.org edit: Bilder av anlegget kan du se på http://vegard.loekken.org/anlegget Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Are88 Skrevet August 15, 2006 Rapporter Share Skrevet August 15, 2006 hvordan RF 6*9 og hvordan RF forsterker er det?? Siter - VW Corrado X VW Jetta Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
veloek Skrevet August 15, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 15, 2006 Mer informasjon om modellnummer på RF-utstyret skal jeg føre inn når jeg kommer hjem fra jobb. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bperu Skrevet August 15, 2006 Rapporter Share Skrevet August 15, 2006 Kan du legge inn bilder? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg