JOLASE Skrevet August 14, 2006 Rapporter Share Skrevet August 14, 2006 jeg skal lakkere 940`n snart, men så vil han som skal lakkere den at kan kjøres. Å det som er er at jeg har sendt wastegate`n til oppgradering, og får den ikke igjen med det første. så det jeg lurer på er om det går an å kjøre med 940`n bare sånn inn og ut av garasjen? uten wastgate`n? Siter 1994 Volvo 945 - bruksbil 1995 Volvo 940 ltt - står i garasjen å koser seg 421 emerald green metallic Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
farlig Skrevet August 14, 2006 Rapporter Share Skrevet August 14, 2006 Tror jeg ville vært litt forsiktig med det, men om du MÅ - så må du være veldig lett på gassen. Wastegaten holder trykket nede, og uten wastegate vil jeg tro det blir som å kjøre med røket WG slange... Skummelt... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JOLASE Skrevet August 14, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 14, 2006 Ja det var egentlig det jeg trodde ja, det blir jo bare litt rygging og sånt. men det spørs om han som skal lakkere er så lett på foten. det går ikke an åsså ordne til slik at den ventilen som wastegate`n er koblet til står åpent da på et vis slik eksosen går utom turbo`n på en måte? Siter 1994 Volvo 945 - bruksbil 1995 Volvo 940 ltt - står i garasjen å koser seg 421 emerald green metallic Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Krishell Skrevet August 14, 2006 Rapporter Share Skrevet August 14, 2006 jo.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Radial Skrevet August 15, 2006 Rapporter Share Skrevet August 15, 2006 bare å kjøre i vei. Har du tatt av WG-aktuatoren/koblet den fra, så står wg heeeelt åpen. Det er fjæra i wg-aktuatoren(som blir byttet ut i oppgraderingen din) som spenner ifra så wg lukker, og som bestemmer ladetrykket. Har selv kjørt med røket wg-aktuatorstag(knakk i dårlig sveis) i 2 uker.... eneste er at bilen går værre enn en gammal B18, hehe :) Eneste jeg ville anbefale deg er å sette på ett eller annet som tetter slangen til WG-aktuatoren.. så motoren ikke suger falskluft gjennom det lille hullet på turboen der. Siter - 1996 Jeep Gr. Cherokee, 4L 4x4 -Trekkvogn - 1993 Toyota Mark2, 2,5tt - Driftebil x-1992 Volvo 940 GL - Solgt X-1998 Bombardier Flytog-kunde...9000hk? -brukstog til/fra jobb x-89 Volvo 740GL TURBO, m/godkjente 220hk&387nm *solgt* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.