Haugiz Skrevet August 16, 2006 Rapporter Share Skrevet August 16, 2006 Det er ingen neste fotoboks etter den som trådstarter nevner. Jeg kan forresten også bekrefte at den blinker rødt hele tiden. Ble litt skremt her en dag da jeg kjørte forbi når det var litt mørkt ute. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Straydog Skrevet August 16, 2006 Rapporter Share Skrevet August 16, 2006 Kanskje det betyr at den ikke funker? Hadde 75 gjennom der for omtrent 30 minutter siden, og den blinka ikke på meg. 1996 Volvo 850 T-5 1993 Volvo 240 GL [x]1986 Volvo 745 GLE Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Housey Skrevet August 16, 2006 Rapporter Share Skrevet August 16, 2006 man har jo 2 typer bokser nå om dagen! Den gamletypen som blinker noe grønnjævlig, er det en sånn, så merker du godt om du blir tatt Den nyetypen, som f.eks de som står nord for lillehammer, disse har IR-blitz, og avgir kun et lite rødt lys.. (det som kan være gøy, er å bruke gammeldags videokamera og filme når du kjører forbi, disse fanger inn IR-lys veldig godt, og du vil se blitzen skikkelig :P Golf II 16vT Syncro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg