pahf Skrevet August 11, 2006 Rapporter Share Skrevet August 11, 2006 Da har endestykket på eksosanlegget mitt falt av, helt gjennomrustet. Visste det var litt frieksos, men at det var så galt hadde jeg ingen aning om. Hvor er det billigst å bestille eksosdeler til renault hen? Ikke noe tuning eller noe sånn, kun orginal deler. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hermanzen Skrevet August 11, 2006 Rapporter Share Skrevet August 11, 2006 I allefall ikke hos Renault forhandleren.. Prøv Biltema eller Mekonomen. Men mulig de ikke fører eksos til R19, så du må mulig ty til Renaultforhandleren. http://www.mekonomen.no - skriver du inn reg.nr, så finner du ut av det..! Siter Mazda 323 GT-R Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pahf Skrevet August 11, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 11, 2006 mekonomen skullle ha 1200,- for bakpotta. Det syns jeg er en grov pris :) Billigere? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
methano Skrevet Oktober 19, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 19, 2006 originalt er det nærmere 1.400,- forutsatt du har E7J motor, har du en C3J kommer den på 2.750,-... Gå for uoriginalt du... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg