OddiS Skrevet August 11, 2006 Rapporter Share Skrevet August 11, 2006 Jeg må med tungt hjerte selge Audi'n min... Ring på 92014338 annonse: http://www.autodb.no/cgi-bin/car/detail.pl?nr=1200022 Siter Morgenstund er tull i grunn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Limit3d Skrevet August 11, 2006 Rapporter Share Skrevet August 11, 2006 hvorfor selge den? og hvorfor selge den så billig? var dritt feit, får sikkert solgt den fort. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OddiS Skrevet August 11, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 11, 2006 Ja... håper den går fort... derfor prisen er så lav, må bare kvitte meg med litt gjeld når jeg skal kjøpe meg et sted å bo. Nå kommer jeg sikkert til å kjøre rundt i en gammel "driter" en liten stund. Jeg kan forresten ta en slik "driter" som mellomlegg også... Siter Morgenstund er tull i grunn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OddiS Skrevet August 15, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 15, 2006 bump! Siter Morgenstund er tull i grunn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg