Snowx Skrevet August 20, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 20, 2006 Har sendt pm på forsterkern.... Har fremdeles alt liggendes! Sindre Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DjViper Skrevet August 20, 2006 Rapporter Share Skrevet August 20, 2006 Er forsterkern fortsatt til salg? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Snowx Skrevet August 20, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 20, 2006 jepp, her er det bilder Har blitt litt støvete av å stå i garasjen men.. Sindre Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DjViper Skrevet August 20, 2006 Rapporter Share Skrevet August 20, 2006 1000 kr byr eg for forsterkern inkl frakt:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stinyg Skrevet August 20, 2006 Rapporter Share Skrevet August 20, 2006 1000 kr byr eg for forsterkern inkl frakt:) budet mitt ligger der fortsatt ^^ men vurderer å trekke det Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DjViper Skrevet August 20, 2006 Rapporter Share Skrevet August 20, 2006 Då får eg ligge som ein god nr 2 da:) budet mitt ligger der fortsatt ^^ men vurderer å trekke det Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg