Kimh Skrevet August 10, 2006 Rapporter Share Skrevet August 10, 2006 Heisann, Er det mulig å få tak i originalt dashbordkonsoll som kan erstatte den originale dashbordkonsollen med koppholder? No tenker eg kun på å fjerne koppholderane, heller ha eit tomrom der til småting som cd'r, lommebok osv. Eller har noken her kreative forslag? :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fr3ddy- Skrevet August 10, 2006 Rapporter Share Skrevet August 10, 2006 Fint at du spør om dette for det her lurer jeg også på, siden jeg har treværk som jeg gjerne vil lakkere om :m'm: Siter 98 mod Opel Vectra 1.6l 16v 84mod Mazda 929 2.0 (Vinterbil, solgt) x 84 mod Golf 2 1.6 (kjørt i hjel, ribba, hoggern) x 86 mod Golf 2 Gti (trøkt inn bak(rammeskeiv) :( x 82 mod Vw jetta mk1 Gli (Spiker) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mANlAC Skrevet August 27, 2006 Rapporter Share Skrevet August 27, 2006 Heisann, Er det mulig å få tak i originalt dashbordkonsoll som kan erstatte den originale dashbordkonsollen med koppholder? No tenker eg kun på å fjerne koppholderane, heller ha eit tomrom der til småting som cd'r, lommebok osv. Eller har noken her kreative forslag? :) Mener å ha sett en slik "erstatter" i utlandet....der det er bare askebeger + rom til f.eks lommebok... Men tror ikke man får tak i dette her... Selv har jeg fjernet hele greia,og laget noe selv i glassfiber....Alt går ann, bare fantasien som setter grenser;) Siter + Opel Vectra B 99mod - Full stylet!! + Opel Vectra B stv 98mod + Opel Combo 96mod - *Arbeidsbil* + VW Golf 3 96mod + VW Golf 2 84mod VR6 - Full stylet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tidligere bruker Skrevet August 27, 2006 Rapporter Share Skrevet August 27, 2006 Mener å ha sett en slik "erstatter" i utlandet....der det er bare askebeger + rom til f.eks lommebok... Men tror ikke man får tak i dette her...Selv har jeg fjernet hele greia,og laget noe selv i glassfiber....Alt går ann, bare fantasien som setter grenser;) Er det lett å ta ut den delen av dashbordet? Hva må ut for at den kommer ut? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tidligere bruker Skrevet August 27, 2006 Rapporter Share Skrevet August 27, 2006 Har så gjerne lyst til å ha en 5"/7" skjerm der <3 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kimh Skrevet August 27, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 27, 2006 Her er fin guide (link) på korleis ein skal fjerne koppholder og askebeger. Du må vere registrert på forumet for å kunne sjå sida. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kimh Skrevet August 27, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 27, 2006 Her er fin guide på korleis ein skal fjerne koppholder og askebeger. Du må vere registrert på forumet for å kunne sjå sida. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
UrGe-BoY Skrevet Oktober 5, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 5, 2006 Her er ett bilde av en med rom der som koppholderen vanligvis er...så det finnes nok.. ett eller annet sted... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg