Nautiluz Skrevet Oktober 17, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 17, 2006 Så skumgummien får kassen til å virke mindre for elementet? Større. ;) Har du i dempewatt/skumgummi kan du lage kassen mindre. Altså du lurer elementet til å tro den er større enn den er. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
på-tværra=) Skrevet Oktober 17, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 17, 2006 Større. ;) Har du i dempewatt/skumgummi kan du lage kassen mindre. Altså du lurer elementet til å tro den er større enn den er. Ja det var det jeg mente, bare at jeg skrev mindre istede for større:D Så dette kan man bruke for å kompensere for en liten kasse og lignende, men må dette limes fast? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nautiluz Skrevet Oktober 17, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 17, 2006 Ja det var det jeg mente, bare at jeg skrev mindre istede for større:DSå dette kan man bruke for å kompensere for en liten kasse og lignende, men må dette limes fast? Trenger ikke akkurat lime det fast. Jeg har limt det fast pga utsende. Men kan jo være greit å ha litt kontroll på det og. Så det ikke kommer ut gjennom porten feks. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
på-tværra=) Skrevet Oktober 17, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 17, 2006 Trenger ikke akkurat lime det fast. Jeg har limt det fast pga utsende. Men kan jo være greit å ha litt kontroll på det og. Så det ikke kommer ut gjennom porten feks. Ja. Og det funker like godt i lukket som portet kasse når det gjelder å "lure" elementet? Og trenger det å være "egge-kartong" form på det? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Markro Skrevet Oktober 18, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 18, 2006 Ja. Og det funker like godt i lukket som portet kasse når det gjelder å "lure" elementet? Og trenger det å være "egge-kartong" form på det? det funker kun for lukkede kasser. i en refleks kasse minsker det bare vibrasjonene i kassen. gjennomført bygg Nautiluz. Siter Vw passelat 1,8 1999 mod Kenwood, Pioneer, Focal Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bøjinis Skrevet Oktober 18, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 18, 2006 Ja. Og det funker like godt i lukket som portet kasse når det gjelder å "lure" elementet? Og trenger det å være "egge-kartong" form på det? Du kan bruke vanlig Rockwool isolasjon;9 d funker fett detbabyhmm? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PsychoPat Skrevet Oktober 18, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 18, 2006 Det er en rimelig dum idé faktisk. I alle fall om det er glass i det. Det finstøvet er ikke noe serlig for elementet - og enda værre for mennesker om du har en portet kasse. Siter Mvh Chris Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
på-tværra=) Skrevet Oktober 18, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 18, 2006 Det er en rimelig dum idé faktisk. I alle fall om det er glass i det. Det finstøvet er ikke noe serlig for elementet - og enda værre for mennesker om du har en portet kasse. Tenker mest på formen, er det viktig med eggekartong form på gummien? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Markro Skrevet Oktober 19, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 19, 2006 Tenker mest på formen, er det viktig med eggekartong form på gummien? jeg har alltid brukt det. funker kjempe bra. viss du ikke gidder å kjøpe noe dyrt har jo biltema sånne matter. Siter Vw passelat 1,8 1999 mod Kenwood, Pioneer, Focal Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bøjinis Skrevet Oktober 19, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 19, 2006 Det er en rimelig dum idé faktisk. I alle fall om det er glass i det. Det finstøvet er ikke noe serlig for elementet - og enda værre for mennesker om du har en portet kasse. Du sprayer det med hår spray;) skal låve deg det ikke støver da! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hc_TK Skrevet Oktober 19, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 19, 2006 Hvordan glass bruker du i kassen på subben, og hvordan er denne festet? Siter 2004 Audi A3 http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=130493 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ElCamino Skrevet Oktober 19, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 19, 2006 Har liksom vært skeptisk (av uvitenhet sikkert) til å plassere forsterker i veldig små rom. Får de nok kjøling liksom? Siter 1978 Chevrolet Camaro 1999 Opel Omega 1978 Opel Ascona B prosjekt Speed kills, drive japanese and live forever! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nautiluz Skrevet Juli 2, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 2, 2007 Nå er snøen borte og nytt Ground Zero element er satt inn. :D Noe som virkelig burde vært gjort med det samme. Her noen bilder fra cupeèn som folk har ventet på i ett års tid. hehe Dette spilte forresten ganske sykt.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjaa Skrevet Juli 3, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 3, 2007 Pent :) Prøvd å måle noe lyd i bilen? Hadde vært interessant å sett hva folk klarte å spille i en BMW.. Har ikke sett så mange som har fått det bra til, men i din bil med setene nede ville jeg tro det trykker mer enn nok! Hadde vært fett med en måling :) Siter Lupo GTI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nautiluz Skrevet September 1, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 1, 2007 Jeg fikk desverre ikke tatt noen måling i den bilen. Hadde lånt bort dbmåleren. :( Men får satse på at eieren tester det en gang. Skulle egentlig ha 4stk 4" porter i følge GZ. Men tenkte litt på musikken også så jeg halverte antallet. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg