GalantV6 Skrevet Oktober 12, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 12, 2006 Hvor har du kjøpt beige skye/vinyl. Det er den samme fargen jeg kunne tenkt meg. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nautiluz Skrevet Oktober 12, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 12, 2006 Av en møbeltapetserer oppi gata her. Husker ikke helt hva det heter der, men send meg en pm om du trenger adressa ligger på Torp i fredrisktad. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nautiluz Skrevet Oktober 12, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 12, 2006 Den bakerste kantene du har trekt, tok du av stoffet som var der før, eller var det bare plast? Den var i plast. Men tar av stoffet noen ganger. kan eg få lov å spørre hvor du kjøpte det grønne neon lysett fra ?Vart så utrolig bra resultat !! http://www.microplex.no Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PsychoPat Skrevet Oktober 12, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 12, 2006 http://www.microplex.no Hmmm... Og det funker fint med neon som er beregnet på 12,8V og kjøre på 14V? Jeg må bare spørre siden jeg prøvde fire stk som alle brant etter en stund. Siter Mvh Chris Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
prizma Skrevet Oktober 14, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 14, 2006 *baggasjeromskongen* Siter Mvh. prizma Ford Mondeo 2004 - Tdci 115hk. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Iskald Skrevet Oktober 14, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 14, 2006 heftig instalasjon du har ordna dæ der!!! pent! kor du fikk kjøpt den eggkartong-skumgummien?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nautiluz Skrevet Oktober 17, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 17, 2006 heftig instalasjon du har ordna dæ der!!! pent! kor du fikk kjøpt den eggkartong-skumgummien?? Biltema. :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
på-tværra=) Skrevet Oktober 17, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 17, 2006 Biltema. :) Hva er skumgummien god for? Og merker man mye utav den? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bøjinis Skrevet Oktober 17, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 17, 2006 Hva er skumgummien god for? Og merker man mye utav den? Det er dempematerial.....slæpp man å få klang å resonanse. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
på-tværra=) Skrevet Oktober 17, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 17, 2006 Det er dempematerial.....slæpp man å få klang å resonanse. Så alle bør ha det i subkassen da? Trenger man å legge det til kassevolumet? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nautiluz Skrevet Oktober 17, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 17, 2006 Hva er skumgummien god for? Og merker man mye utav den? Antageligvis ikke. ;) Ser kul ut da! Den skal vel minske litt resonanser i kassen vil jeg tro. Merkbart er det sikkert ikke, men mange små ting kan gjøre forskjeller. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nautiluz Skrevet Oktober 17, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 17, 2006 Så alle bør ha det i subkassen da? Trenger man å legge det til kassevolumet? Vist du legger i mye dempematerial (mye mere enn dette) skal du egentlig trekke fra volum på kassen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
på-tværra=) Skrevet Oktober 17, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 17, 2006 Vist du legger i mye dempematerial (mye mere enn dette) skal du egentlig trekke fra volum på kassen. Kassen blir mindre? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nautiluz Skrevet Oktober 17, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 17, 2006 Kassen blir mindre? Yes. kan vel lage kassen 10-15% mindre. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
på-tværra=) Skrevet Oktober 17, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 17, 2006 Yes. kan vel lage kassen 10-15% mindre. Så skumgummien får kassen til å virke mindre for elementet? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg