Machagen Skrevet August 9, 2006 Rapporter Share Skrevet August 9, 2006 :hello: Hei, etter som jeg ikke har noen form for kunskap når det kommer til PS. tenkte jeg at jeg skulle spørre dere om hjelp. Det jeg ønsker å gjøre med bilen er: Modd. 1: lakkere lister+ håndtak sorte hovedlykter Lakke felgene sorte tone vinduer lakke panser.tak og bakluke sort (helst samme farge som felgene osv.) Modd. 2 samme som over men i tillegg legge til disse dekorene: det røde vil jeg at skal være sort! denne i sort og grå og denne i sort/ grå/sølv Her er bilen har flere bilder av den hjemme på PC'n ( sitter på jobben og kjeder meghmmmmmmmmm ) På forhånd takk. utrolig bra hvis noen gidder å gjøre det for meg!!!:hello: :hello: :respect Siter |Teamsideways|[CREW] `90 Vw Golf -Solgt- `96 Honda Civic -Solgt- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Blix1 Skrevet August 9, 2006 Rapporter Share Skrevet August 9, 2006 må ha større bilder.. Siter 98 Skoda Felicia 1,3 stv x 83-BMW 520i x 83 VW GOLF GTI x 83 Ford Granada 2.8l ghia (STJELT) x 85 Toyota Corolla Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Machagen Skrevet August 10, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 10, 2006 ok, skal fikse det når jeg kommer hjem fra jobb, har ingen greie på dette bilde/photoshop greiene.. Siter |Teamsideways|[CREW] `90 Vw Golf -Solgt- `96 Honda Civic -Solgt- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
haoarox Skrevet August 10, 2006 Rapporter Share Skrevet August 10, 2006 Så store som mulig :D Siter 01' Renault Megane Coupe Sport 1.6 90' Volvo 240 2.3GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Machagen Skrevet August 10, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 10, 2006 er de store nok?? Siter |Teamsideways|[CREW] `90 Vw Golf -Solgt- `96 Honda Civic -Solgt- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Machagen Skrevet August 11, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 11, 2006 ingen? Siter |Teamsideways|[CREW] `90 Vw Golf -Solgt- `96 Honda Civic -Solgt- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Machagen Skrevet August 17, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 17, 2006 bøøMP!! Siter |Teamsideways|[CREW] `90 Vw Golf -Solgt- `96 Honda Civic -Solgt- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg