Hans a Skrevet August 9, 2006 Rapporter Share Skrevet August 9, 2006 Hvordan kan man feste/strammet løse dørhåndtak? Kan man gjøre det utenfra eller må man ta av dørtrekket og gjøre det innenfra? Bilen : -97 Passat 1.8 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
spurv Skrevet August 10, 2006 Rapporter Share Skrevet August 10, 2006 Er nok den vaiern inni selve håndtaken du må fikse på.. må nok ta av hele shaiten da..: http://www.taligentx.com/passat/maintenance/doorlockmechanism/ Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hans a Skrevet August 10, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 10, 2006 Hmm. Jeg forklarte meg muligens litt utydelig. Håndtaket er løst i motsatt ende av låsen. Det vil si den delen som er lengst fremme på bilen. (Den hengslede delen) Bakenden av håndtaket er helt stramt. (Der vaieren/låsesylinderen er) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
spurv Skrevet August 10, 2006 Rapporter Share Skrevet August 10, 2006 oh.. doh, my bad.. hehe. Da er jeg ikke sikker gitt :(. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hans a Skrevet August 12, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 12, 2006 Er det ingen som har tatt løs dørhåndtaket før? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Audi RS80 Skrevet August 19, 2006 Rapporter Share Skrevet August 19, 2006 har du et bilde så at jeg ikke bommer helt hær? ;) Vist du har et sånn handtak som består av 2 deler, den du trekker ut og den som låsen sitter i(den delen som er løs) Så i tilfelle så sitter det en torx skrue på sia av døra som du må stramme på. Ikke skru løs"!" da må du av med trekket, å da må en som har peiling på det fikse det. Mulig du må flytte litt på pakinga på sia for å kome til skruen Siter Prosjekt Audi 80 B4 Kanskje til salgs Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hans a Skrevet August 19, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 19, 2006 Jeg har fått den løs nå. Det var bare at den hadde kilt seg fast. Og jeg måtte bruke ganske mye makt for å få den løs. Det er faktisk bare å fjerne låsesylinderen og trekke dørhåndtaket bakover. Ganske enkelt! Hadde løs hele trekket også. Og la også inn noen dempematter i døra. (Null resonans i den døra nå) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg