opelfreek Skrevet August 8, 2006 Rapporter Share Skrevet August 8, 2006 Har noen felger på bilen min, men er ikke sikker på hva de heter :(: Synes de er ganke fine så jeg har løst å vite hvilken merke de er av :): :well: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kong1 Skrevet August 9, 2006 Rapporter Share Skrevet August 9, 2006 vet at momo har noen lignende felger, men ble litt usikker på hvordan merke du har, siden du hadde en boss midt i som jeg aldri har sett:D Siter -Bmw 320Turbo x *Nissan 200sx rs13 sterkt modifisert:) x *Nissan 200sx rs13 x *Bmw E30 x *90 Mod Crx V-tec :D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hamansen Skrevet August 9, 2006 Rapporter Share Skrevet August 9, 2006 kanskje det står på innsiden av eikene eller noe.. Siter ___________________ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opelfreek Skrevet August 9, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 9, 2006 Nei er ikke noe momo... det står "mas int`l italy" på senterkoppene... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hamansen Skrevet August 9, 2006 Rapporter Share Skrevet August 9, 2006 mas italy er et felgmerke.. Siter ___________________ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg