VilleW Skrevet August 8, 2006 Rapporter Share Skrevet August 8, 2006 Jeg må da med tungt hjerte legge ut min kjære XR3I til salgs. Grunnen er at det har kommet en del rust under, som jeg ikke har tid og penger til og fikse. Men bilen vil leve igjen som deler :) Deler som er brukanes: ...Senkefjærer (vet ikke hvor mange mm, men noen. Har Tüv papirer på dem, så de kan skrives i vognkortet) ...Felger \m nesten splitter nye sommerdekk (plenty spor i dekka; størrelse 195\60\15... Funker veldig bra med senkesettet) Bittelitt kantkjørt, men ikke noe litt sparkel, grunning og lakk ikke kan fikse. Da blir de gode som gull. Avbalansert for en liten stund siden, men må kanskje gjøres igjen, da noen av loddene sikkert har falt av) ...Interiør (det aller meste av interiør. Rop for mer info) ...Motor (motoren går som ei olja kule; ingen ting i veien med den) ...Girkasse ...Clutch (så god som ny) ...Vinduer (alle rutene rundt bortsett fra venstre side (kan sikkert bruke den også) er brukbare) ...RS-Turbo Sideskjørt (ikke pen i lakken, men fortsatt) ...Hvite blinkere fremme og på sidene ...DIV målere med hus (Voltmeter, Ampermeter, Oljetrykkmåler samt et ekstra singelhus. De tre andre er i en tri-pod.) Samt mange andre småting. Siifra hvis du lurer på noe. DIV andre ting; ...Alpine 6x9"ere. (Selges for en billig penge.. 2-300 eller noe.) ...Pioneer-300w forsterker (aldri brukt, bare tatt ut av pakke) ...Pioneer sub 12" 1000w max (heller aldri brukt, bare tatt ut av pakke) Priser kan diskuteres, bare og siifra. Bilen kan selges hel, eller i deler. Siter 1988 Golf II aka. Helene Tollak: "Føler at håret mitt har begynt og bli langt nå" Øge: "Kunne vært lengre..." Tollak: "Å?" Øge: "Hvis du hadde spart lengre, hadde håret ditt blitt lengre" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg