patrix Skrevet August 8, 2006 Rapporter Share Skrevet August 8, 2006 Hei! Denne måneden har jeg blitt rygget i hele to ganger, og bilen ser derfor såpass oppskrapa ut at jeg vurderer å koste på en hel-lakkering. Spørsmålet er bare om jeg skal beholde fargen, eller lakke den i en annen. Har veldig lyst på en lysere blåfarge enn den jeg har fra før (se bildet). Hva tror dere om det? Da mener jeg lyseblå-aktig. Har sett en E36 som hadde det, og ble forelska i den fargen. Lurer også på om noen har link til forslag på effektanlegg til bilen min. Det er en 92" 320 coupe. Har mest lyst på doble enderør og en litt mørkere lyd. Er ikke veldig opptatt av effektøkningen da jeg har lite tro på at jeg kommer til å merke særlig forskjell uansett. Er også interessert i link til en M3-fanger (evt. M3 look), jeg finner bare jalla-fangere på de forskjellige nettbutikkene! (Fargen er lysere enn på bildene, de er litt mørke) Edit: Jeg tenker på å lakke den noe slikt som denne: Siter 92' BMW 320i Coupé E36 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Slipstream Skrevet August 8, 2006 Rapporter Share Skrevet August 8, 2006 har du tenkt il å bare lakke hele bilen utvendig da? og drite i motorrom og dørkarmer og slikt? for ellers blir det en hælvetes jobb... Siter BMW CCN Member #7856 (-)93 BMW 325i Coupé Mtechnic (x)90 Mercedes 230E (x)98 Honda NX125 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
patrix Skrevet August 10, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 10, 2006 Det er jeg litt usikker på, blir kanskje ikke så veldig pent om jeg driter i karmer og motor-rom. Får sjekke prisforskjellen. Noen som har noen direktelinker til effektanlegg og m3-fanger? Siter 92' BMW 320i Coupé E36 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
robel Skrevet August 10, 2006 Rapporter Share Skrevet August 10, 2006 effektanlegg og m-tech fanger finner du på http://www.koed.dk :] Siter [-] 1987 BMW 325i [x] 1997 Volkswagen Caddy [x] 1986 BMW 325i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg