Gå til innhold

Jbl power serie

Ranger emnet

190'E

Anbefalte innlegg

Svidde nettop iveg en Power 1600W 12" sub som ble kjørt med Power forsterker som er anbefalt for den, og det etter å ha stillt inn forsterker riktig og sørga for nok strøm. Er lite imponert over Power subbene deres desverre:(

Men mens de fungerer gir de en meget bra lyd med masse risting om du kjører porta kasse...

Too much power is never enough!

[ ] '67 Buick Skylark

[ ] Volvo 940 '95 - S90 prosjekt

[x] Volvo 142 '71 - Solgt :(

[x] Opel Calibra 8V '96 - Spiker :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Svidde nettop iveg en Power 1600W 12" sub som ble kjørt med Power forsterker som er anbefalt for den, og det etter å ha stillt inn forsterker riktig og sørga for nok strøm. Er lite imponert over Power subbene deres desverre:(

Men mens de fungerer gir de en meget bra lyd med masse risting om du kjører porta kasse...

forresten så er ikke power 1600 denne subben han linker til.. dette er en ny versjon som skal tåle mer juling... denne krever heller ikke like mye effekt som den eldre 1600 watteren... disse jbl subbene egner seg gått til db... var en ford sierra på bilstereoshowet på cb elektro som målte over 140 db med to av disse.. og det var med alt for lite forsterker. disse er til å anbefalle... du får mye for pengene. men du burde også ta en titt på den nye alpine type R utgaven.. denne koster 2000 på bilstereospesialisten

Vw passelat 1,8 1999 mod

Kenwood, Pioneer, Focal

Lenke til kommentar
Del på andre sider

forresten så er ikke power 1600 denne subben han linker til.. dette er en ny versjon som skal tåle mer juling... denne krever heller ikke like mye effekt som den eldre 1600 watteren... disse jbl subbene egner seg gått til db... var en ford sierra på bilstereoshowet på cb elektro som målte over 140 db med to av disse.. og det var med alt for lite forsterker. disse er til å anbefalle... du får mye for pengene. men du burde også ta en titt på den nye alpine type R utgaven.. denne koster 2000 på bilstereospesialisten

Jeg vet det, men han spurte om power serien i topicen, så svarte hva jeg mente om power serien. Har 6x9 power serie derfa også, ikke imponert over det heller..

Så konklusjonen min etter at hverken forsterker, sub eller høytalere ikke var imponerende så anbefaler jeg dem ikke.

Men disse Pioneer subba det ble snakka om er noen grøssere av noen subber, selv med alt for liten forsterker:) Selv har jeg gått for to stykk 12" Alpine Type-X 1000W RMS

Too much power is never enough!

[ ] '67 Buick Skylark

[ ] Volvo 940 '95 - S90 prosjekt

[x] Volvo 142 '71 - Solgt :(

[x] Opel Calibra 8V '96 - Spiker :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider