190'E Skrevet August 8, 2006 Rapporter Share Skrevet August 8, 2006 Siden jeg brente spolane på min Rockford punch 3 serie for noen veker siden skal jeg ha ny sub. Noen som har erfaring med Jbl power serie? http://www.bilradiospesialisten.no/prod_detaljer.php?id=1614 Er vel mest ute etter SPL, har en porta kosse den skal stå i. Kan den spille like høgt/høgre og bra som RF? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Popp Skrevet August 8, 2006 Rapporter Share Skrevet August 8, 2006 Svidde nettop iveg en Power 1600W 12" sub som ble kjørt med Power forsterker som er anbefalt for den, og det etter å ha stillt inn forsterker riktig og sørga for nok strøm. Er lite imponert over Power subbene deres desverre:( Men mens de fungerer gir de en meget bra lyd med masse risting om du kjører porta kasse... Siter Too much power is never enough! [ ] '67 Buick Skylark [ ] Volvo 940 '95 - S90 prosjekt [x] Volvo 142 '71 - Solgt :( [x] Opel Calibra 8V '96 - Spiker :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
190'E Skrevet August 8, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 8, 2006 Ah, vel har dere noen andre anbefaling da? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Markro Skrevet August 8, 2006 Rapporter Share Skrevet August 8, 2006 Svidde nettop iveg en Power 1600W 12" sub som ble kjørt med Power forsterker som er anbefalt for den, og det etter å ha stillt inn forsterker riktig og sørga for nok strøm. Er lite imponert over Power subbene deres desverre:( Men mens de fungerer gir de en meget bra lyd med masse risting om du kjører porta kasse... forresten så er ikke power 1600 denne subben han linker til.. dette er en ny versjon som skal tåle mer juling... denne krever heller ikke like mye effekt som den eldre 1600 watteren... disse jbl subbene egner seg gått til db... var en ford sierra på bilstereoshowet på cb elektro som målte over 140 db med to av disse.. og det var med alt for lite forsterker. disse er til å anbefalle... du får mye for pengene. men du burde også ta en titt på den nye alpine type R utgaven.. denne koster 2000 på bilstereospesialisten Siter Vw passelat 1,8 1999 mod Kenwood, Pioneer, Focal Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
190'E Skrevet August 9, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 9, 2006 Jaja, har bestilt Pioneer sitt 12" element på 1000 watt Rms til samme pris. Regner med det spiller bra de, med en sikkelig forsterker? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Markro Skrevet August 9, 2006 Rapporter Share Skrevet August 9, 2006 spiller greit de med en god forsterker på... Siter Vw passelat 1,8 1999 mod Kenwood, Pioneer, Focal Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Popp Skrevet August 9, 2006 Rapporter Share Skrevet August 9, 2006 forresten så er ikke power 1600 denne subben han linker til.. dette er en ny versjon som skal tåle mer juling... denne krever heller ikke like mye effekt som den eldre 1600 watteren... disse jbl subbene egner seg gått til db... var en ford sierra på bilstereoshowet på cb elektro som målte over 140 db med to av disse.. og det var med alt for lite forsterker. disse er til å anbefalle... du får mye for pengene. men du burde også ta en titt på den nye alpine type R utgaven.. denne koster 2000 på bilstereospesialisten Jeg vet det, men han spurte om power serien i topicen, så svarte hva jeg mente om power serien. Har 6x9 power serie derfa også, ikke imponert over det heller.. Så konklusjonen min etter at hverken forsterker, sub eller høytalere ikke var imponerende så anbefaler jeg dem ikke. Men disse Pioneer subba det ble snakka om er noen grøssere av noen subber, selv med alt for liten forsterker:) Selv har jeg gått for to stykk 12" Alpine Type-X 1000W RMS Siter Too much power is never enough! [ ] '67 Buick Skylark [ ] Volvo 940 '95 - S90 prosjekt [x] Volvo 142 '71 - Solgt :( [x] Opel Calibra 8V '96 - Spiker :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Markro Skrevet August 9, 2006 Rapporter Share Skrevet August 9, 2006 tror han mente den nye serien siden det var den han linket til men samme det. bruker alpine selv og er strålende fornøyd. men håper du blir fornøyd med den pioneer subben da Generale... Siter Vw passelat 1,8 1999 mod Kenwood, Pioneer, Focal Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg