EinserBabe Skrevet August 7, 2006 Rapporter Share Skrevet August 7, 2006 Hallah!!! Ønsker meg en 78 modell eller eldre Golf 1 Skal restaurere den... Er det noen som har en sånn en stående som de vil selge meg, for en ikke altfor dyr penge??? Send meg en meld. da vel Hilsen EinserBabe :hello: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Danna Skrevet August 7, 2006 Rapporter Share Skrevet August 7, 2006 Har en veldig bra Golf 1 1983 modell til salgs..Vet ikke om den kan bli i dyreste laget for deg..? Den er beige, har polerte Pirelli felger, justerbart senkesett, små chromefangere, chromespeil, takgrind.. Kun bittelitt overflaterust i lakken, men bør pusses ned og lakkeres. Send meg en PM eller søk på "Danna" som brukernavn, og "Da ble det endelig Golf 1 på meg også" som tråd.. :) Siter - 1990 Vw Golf GTI 16v Turbo - Powered By Porsche Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kong-Erik J Skrevet August 7, 2006 Rapporter Share Skrevet August 7, 2006 Står 78 modell eller eldere i første post. Hvorfor da gidde å skrive om en 83 modell når det ikke er det kjøperen er ute etter? Siter Hvem er best og hvorfor er jeg det? Men hva faen er din unnskyldning? I stallen pr dags dato 2005 Polo cross / 2002 Tahoe / 2008 Caddy Maxi/ 1986 Sierra (prosjekt) / 2008 Opel Combo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Danna Skrevet August 7, 2006 Rapporter Share Skrevet August 7, 2006 Står 78 modell eller eldere i første post. Hvorfor da gidde å skrive om en 83 modell når det ikke er det kjøperen er ute etter? Kanskje fordi min er bygget om med eldre fangere etc, speil etc ? Siter - 1990 Vw Golf GTI 16v Turbo - Powered By Porsche Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg