PVNYHUS Skrevet August 7, 2006 Rapporter Share Skrevet August 7, 2006 Noen som vet om bra senke sett til 940? skulle helst hatt justerbart men funker vel med bare fjører å... vill bar ikke att den blir høyere forran! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maxis Skrevet August 7, 2006 Rapporter Share Skrevet August 7, 2006 Det rimeligste om du skal bygge justerbart er å kjøpe løse deler og bygge selv. sam+ flere selger deler. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oddeee Skrevet August 7, 2006 Rapporter Share Skrevet August 7, 2006 Fikk nettop vognkortet mitt med godkjent senk til 940ien... sto ingenting om antall vindinger.. bare godstjukkelse å nummere på fjæra... så bare å kappe i vei.. hehe.... :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PVNYHUS Skrevet August 10, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 10, 2006 det nr blir jo borte etter en vinter alikevel! jeg kan få tak i justerbart til 740 nå, men det godtar vel ikke biltilsynet når jeg kommer med en 940.... da er det 740 tuv papirer... lurte på om jeg bare skulle kjøpe billige fjærer å sette på og vise den, å så sette på det andre.. skal vel mye til for å bli tatt når det står i vognkortet att den er senket. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PVNYHUS Skrevet August 10, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 10, 2006 noen som har link til sam eller noe som har justerbart?? Pris? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Krishell Skrevet August 10, 2006 Rapporter Share Skrevet August 10, 2006 søke så finner du masse Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg