Ju1ced Skrevet August 6, 2006 Rapporter Share Skrevet August 6, 2006 No har eg gått å mast i ei veka på att kompissen min skulle vaska bilen sin, ein BMW 320i cab. Resulterte i att eg vaska bilen for han fordi han aldri fikk fingern ut av ræva :wonder Slenge ut 3 bilde av kordan bilen såg ut utvendig før vask Som di sikkert sr av bildene så sr ikkje felga noe fine ut akkurat dr å da. Bjynnte så i gang me vassken å merka fort att her hadde d ikkje blitt vasska på ei stund..Bremsestøvet hadde grodd inni felgen så det fikk eg ikkje heilt vekk, men d kom sg betrakteli fordi om.. Slenge så 4stk bilder etter vask, legg merke til felga fra før og etter vask Kan sei att d kom sg med ein liten vassk ja:win Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thjoms Skrevet August 6, 2006 Rapporter Share Skrevet August 6, 2006 gjorde seg med en vask ja:) Siter - Volvo 745Tic 87mod -=B230FK, M90, 16T=- x Volvo 240gl 87mod x Volvo 245gl 85mod x Volvo 240gl 83mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg