saywhat Skrevet August 6, 2006 Rapporter Share Skrevet August 6, 2006 I min '97 Passat, har jeg en gammel cd spiller(En Blaupunkt,sikkert original), som jeg har tenkt å bytte ut.. men jeg har lagt merke til at når jeg vrir på lysbryteren så dimmer den seg ned. Får man dette i noen andre spillere nå? Isåfall, hvilke? Og hvem lager disse..? Hadde også tenkt å bytte ut høyttalerene foran, og sette i noen bak, noen som vet hvor store, og noen å anbefale? Ligger det ledninger fram til høyttalerplassen bak? Hadde vært kult om noen hadde noen linker til steder jeg kunne kikke på noen spillere med denne dimmefunksjonen(som inntreffer da jeg enten har på park eller kjørelys,ikke i 0-posisjon) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vanmastern Skrevet August 6, 2006 Rapporter Share Skrevet August 6, 2006 det finnes dimme greier som er i nye blaupunkten. kjøpt meg en ny en på lørdag og den har dimming. http://www.bilradiospes.no/prodliste.php skriv inn blaupunkt i søke siden til høyre så får du fram mange fine spillere. kjøpt meg en blaupunkt med samme blå belysning som instrumentene. drit stilig. lykke til. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
saywhat Skrevet August 6, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 6, 2006 Takktakk, kikket der, men fant liksom ikke no som det stod dimming på, direktelink til den du fant? :P Er bare skikkelig behagelig uten de glorete fargene i ansiktet midt på natten.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Superb 4x4 Skrevet August 7, 2006 Rapporter Share Skrevet August 7, 2006 Ligger det ledninger fram til høyttalerplassen bak ligger ikke ledninger til bakhøytalere, i tillegg må du bytte ut de gitterene som er i døra med nye, da de som står dær er tette. Siter 2014 Skoda Superb, produksjonsuke 42 x2004 Ford Mondeo ghia X x2005 Volvo V50. x1999 VW Passat Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vanmastern Skrevet August 7, 2006 Rapporter Share Skrevet August 7, 2006 http://www.blaupunkt.com/no/7646067310_main.asp denne bruker jeg, dimminga tror jeg ligger i lednings nette til passaten uten jeg ska si noe sikkert. det er vel flere enn meg som har kansje bedre erfaring på dette punktet, men denne funke godt til meg da. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
saywhat Skrevet August 7, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 7, 2006 fanken, ikke ledninger bak sier du? jaja, ordner seg vel. Hvor får jeg nytt gitter? og noen som har noen Høyttalere å anbefale, event. hvor store de skal være, i fysisk str. ja, hadde nesten trodd det lå i ledningsnettet, for har ikke sett så mange andre biler med dette.. noen andre som vet noe om det.. ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg