ballemann Skrevet August 6, 2006 Rapporter Share Skrevet August 6, 2006 hehe, jess, siden den forige cd spillern min ble stjelt av noen idioter på vikåsen sitter jeg her med en eldgammel spiller som har tilhørt en vw caravelle, men det jeg lurer på er, hvilke farger er fram og bak, slik at jeg kan justere lyden litt høyere bak... :) mvh ballemann Siter 85mod toyota lc lj70 33" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Popp Skrevet August 6, 2006 Rapporter Share Skrevet August 6, 2006 http://www.bilradiospes.no/index.php?aID=37&ids=artID Siter Too much power is never enough! [ ] '67 Buick Skylark [ ] Volvo 940 '95 - S90 prosjekt [x] Volvo 142 '71 - Solgt :( [x] Opel Calibra 8V '96 - Spiker :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ballemann Skrevet August 6, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 6, 2006 aha, takk :D:D:D Siter 85mod toyota lc lj70 33" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg