Snooozy Skrevet August 5, 2006 Rapporter Share Skrevet August 5, 2006 Hei, jeg hadde ett lite uhell ved soting av bakruten min der jeg kom til skade for å ødelegge pusser motoren. Jeg kjørte :cab til honda og lurte på hvor mye de skulle ha for en ny motor, og fikk til svar 1200 kr:oohh , noe jeg ikke gidder og koste på bilen min, når jeg sjeldent brukte den. Jeg kom da på at jeg hadde sett noen civic'er som har operert bort pusserarmen og satt inn en plugg istedet. Ringte på nytt til honda og spurte om det var mulig og skaffe en slik plugg, men det var det vist ikke:confused: . Med det lurer jeg på om det er noen som vet hvor jeg kan få tak i en slik plugg? Siter Honda civic Vei 1,5 V-Tec 92' Honda Crx Del Sol 1,6 VTI 97' Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hermanzen Skrevet August 6, 2006 Rapporter Share Skrevet August 6, 2006 En plugg koster neppe mer enn 10kr. De selger det mest sannsynlig på BilTema eller lig. butikker. Siter Mazda 323 GT-R Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr.NSX Skrevet August 7, 2006 Rapporter Share Skrevet August 7, 2006 de fleste bruker og kjøpe det oss honda forhandleren, da du må ha en ganske spesi plugg. mulig noen inne på club-honda.org forumet har delenr.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olehenri Skrevet August 7, 2006 Rapporter Share Skrevet August 7, 2006 hør med azzido, han gjorde dette på ITR`n sin, mulig han vet noe mer.. prøvde å lete etter delenr, men fant ikke noe på honda forumet Siter -- 99`200sx S14A Racing Edition-- 93 200sx S13 - Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oyrein Skrevet August 7, 2006 Rapporter Share Skrevet August 7, 2006 her er delenr. og pris hos Hondaforhandler: * 90301-SR3-000 (NUT, RR W/MOTOR PI) : Kr. 394,- * 76707-SR3-000 (SEAL A) : Kr. 105,- Dette er da til 92-95 Civic HB Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
turbokano Skrevet August 7, 2006 Rapporter Share Skrevet August 7, 2006 var syk nok pris vertfall!! vet de har slike plugger på en del rekvisita butikker,stikk innom å se der. Siter Quattro driftsquad! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Snooozy Skrevet August 8, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 8, 2006 her er delenr. og pris hos Hondaforhandler: * 90301-SR3-000 (NUT, RR W/MOTOR PI) : Kr. 394,- * 76707-SR3-000 (SEAL A) : Kr. 105,- Dette er da til 92-95 Civic HB Tusen takk, dette blir bra, er ikke lenge før jeg får kvittet meg med den midlertidige "rust" løsningen min. var litt stiv pris, men har handlet hos honda for noen 1000 lapper x30, så det er vel ikke umulig å få litt rabatt hehe. Takk for hjelpen. Siter Honda civic Vei 1,5 V-Tec 92' Honda Crx Del Sol 1,6 VTI 97' Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg