Koffe Skrevet August 5, 2006 Rapporter Share Skrevet August 5, 2006 Hei, har nå en sony spiller (cd-x 7500), men har lyst på noe litt bedre og ønsker dermed anbefalinger fra dere. Har mest lyst på Pioneer da jeg får disse til en god pris, alle merker er dog av interresse. Ønsker: - Pris: 3000-4500,- (kan strekkes) - MÅ ha hi-volt pre out sub og rear utgang - Må spille mp3 - God lydkvalitet (selv om jeg ikke er storkresen) - Godt innebygget delefilter og EQ - Så utfordringen:) : ønsker veldig at spilleren kan ta et annet medium en kun cd ! Minnebrikke helst, evt streaming fra en SonyEricsson K800i via bluetooth. Men må da ha mulighet til å styre spor/spole i låter på spilleren. I værste fall kun aux-inngang, men vil kunne styre alt via spilleren. Har ikke I-pod og synes det blir vel drastisk å kjøpe seg det, for så å få tak i I-pod adapter. Tusen takk for alle anbefalinger:) Siter 2x Stroker 15" - 138,4 dB Pioneer TS-W5000SPL - xxx,x dB Ma audio HC 4002 - 4000W RMS @ 1Ohm 14,4V Student - 3. år Elektroingeniør Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LaDa1300GT Skrevet August 5, 2006 Rapporter Share Skrevet August 5, 2006 Hvorfor ikke spare litt til å gå for en PC? Koster vel rundt kr.7000,- for en STABIL PC til bil. Husk at det er ikke alle som klarer å få en stabil PC i en bil!!! Siter "Nå e det ikkje lenge igjen..." Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Koffe Skrevet August 5, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 5, 2006 Har dessverre dårlig med plass siden det er en liten hatchback. Har hatt pc i bil før og har ikke behov for så stor funksjonalitet eller lagringsplass :) Har lite kjennskap til panasonic.. kan de ha noe som passer mine behov? Har søkt litt rundt. Siter 2x Stroker 15" - 138,4 dB Pioneer TS-W5000SPL - xxx,x dB Ma audio HC 4002 - 4000W RMS @ 1Ohm 14,4V Student - 3. år Elektroingeniør Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Koffe Skrevet August 6, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 6, 2006 Det blir nok en av disse to: DEH-P9800BT http://www.pioneer.no/no/product_detail.jsp?product_id=12583&taxonomy_id=430-458 Eller: DEH-P75BT http://www.pioneer.no/no/product_detail.jsp?product_id=12624&taxonomy_id=430-458 En ting jeg ikke fatter... Øverst på siden til P75BT står det at den har hi-volt linjeutganger, men i bruksanvisningen og under de tekniske spesifikasjonene lenger ned står det at den ikke har det :wonder Har det mye å si om utgangene bare er på 2,2V i steden for 5? Skal delta i dB-drag så vil det ha noe særlig å si for volumet, eller kan det fullt kompenseres med "gainen" på forsterkeren? Siter 2x Stroker 15" - 138,4 dB Pioneer TS-W5000SPL - xxx,x dB Ma audio HC 4002 - 4000W RMS @ 1Ohm 14,4V Student - 3. år Elektroingeniør Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ballemann Skrevet August 6, 2006 Rapporter Share Skrevet August 6, 2006 hehe, den coop prix spillern passer noen av de krava dine vertfall, hadde den intill 3 dager siden jeg, den ble stjelt, men jeg var veldig fornøyd med den jeg :) kanskje litt jalla :D Siter 85mod toyota lc lj70 33" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gt-4-Ever Skrevet August 6, 2006 Rapporter Share Skrevet August 6, 2006 Har en del å si at det er 2.2 v og 5v. Merket godt endringen på signalet når jeg gikk fra 2,5 til 6,5. Blir bedre lyd og mindre støy. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
C180 Sport Skrevet August 7, 2006 Rapporter Share Skrevet August 7, 2006 Sony CDX-GT700D <3 Siter Merc C180 Sport, under oppussing :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg