zel Skrevet August 4, 2006 Rapporter Share Skrevet August 4, 2006 Jeg sitter nå med ett sett for mye RS2 Bremser. De selges BILLIG til de første som kommer med pengene. Vi kan jo si 75 % avslag fra full pris? (Kun calyptere som selges) Send SMS til : 92460142 Så ringer jeg deg opp igjen så fort jeg har mulighet! Siter Audi RS2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mortenaa Skrevet August 4, 2006 Rapporter Share Skrevet August 4, 2006 Jeg sitter nå med ett sett for mye RS2 Bremser.De selges BILLIG til de første som kommer med pengene. Vi kan jo si 75 % avslag fra full pris? (Kun calyptere som selges) Send SMS til : 92460142 Så ringer jeg deg opp igjen så fort jeg har mulighet! Pris?? Eller lettere hva er fullpris? Mvh Morten Siter - Volvo V40 - Volvo 142 - Volvo V40 T4 - VW Touran 2005 TDI ® Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mambo Skrevet August 4, 2006 Rapporter Share Skrevet August 4, 2006 ring først møller så han da vel ;) Siter - BMW 525DAT M-Sport 2005 - - SELGES 400.000 - Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zel Skrevet August 7, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 7, 2006 3500 kr bør vel være en super pris på disse bremsene? Siter Audi RS2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_BASS Skrevet August 8, 2006 Rapporter Share Skrevet August 8, 2006 Hei Vet du hvilke av versjonene av rs2 bremsene det er? Big reds eller de minste? Hvordan er standen på de? Mye corrosjon? Trenger overhaling? Har du festebrakettene også? Siter Japanisce Industriabfall, nein danke! audi s2 morrobil audi s2 bruksbil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg