Red Tornado Skrevet August 3, 2006 Rapporter Share Skrevet August 3, 2006 Har ei hvit bakluke til Kadett GSi som gis bort hvis du kommer og henter den. Luka er komplett med vindu og viskermotor. Aner ikke om denne virker da jeg aldri har hatt luka montert selv. Den fulgte med en Kadett jeg hadde for en stund tilbake. Luka er veldig støvete, men det ser ut til å være minimalt med rust på den. Ligger bare i veien så hvis ingen vil ha den går den snart på dynga. Jeg bor på Skedsmokorset rett ved Lillestrøm så hvis noen vil ha den må den hentes her. Siter If it ain't broke don't fix it! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Red Tornado Skrevet August 10, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 10, 2006 Ingen som vil ha? Siter If it ain't broke don't fix it! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lasse-86 Skrevet August 10, 2006 Rapporter Share Skrevet August 10, 2006 mulig int.. er det med den orginale gsi hekk spoileren på den? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Red Tornado Skrevet August 13, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 13, 2006 mulig int.. er det med den orginale gsi hekk spoileren på den? Hei. Beklager at det tok litt tid med svaret her. Ja, det er med original spoiler på luka. Siter If it ain't broke don't fix it! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opelmdk Skrevet August 20, 2006 Rapporter Share Skrevet August 20, 2006 Jeg vil ha den, hvor befinner du deg? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Red Tornado Skrevet August 21, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 21, 2006 Jeg vil ha den, hvor befinner du deg? Beklager, nå er den gitt bort. Forsvant forrige dagen. Siter If it ain't broke don't fix it! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg