Bobbysucks Skrevet August 2, 2006 Rapporter Share Skrevet August 2, 2006 Noen som har erfaring med bilxtras "speedy"? (montering og bruk) Siter brumm brumm... ptchiii.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nitros Skrevet August 2, 2006 Rapporter Share Skrevet August 2, 2006 Skal være en enkel sak har jeg hørt. koster rundt 800-1000kr. Siter O-<8--¤< Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bobbysucks Skrevet August 2, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 2, 2006 koster 998,- elns. Men i følge selgeren (bilxtra), må jeg muligens koble litt selv, altså ikke pluggn'play som jeg hadde håpet på. Har lite lyst til å rote i det elektriske anlegget på bilen. Hadde kansje håpet noen andre med corrado har gjort noe tilsvarende.?? Siter brumm brumm... ptchiii.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nitros Skrevet August 2, 2006 Rapporter Share Skrevet August 2, 2006 klart det ikke er P&P. Er jo universalt. kan ikke tenke meg at du må koble deg inn på mer enn batteri og styre strømmen til vakumpompene. Siter O-<8--¤< Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
waaland Skrevet August 11, 2006 Rapporter Share Skrevet August 11, 2006 Jobber selv på BilXtra, og kan fortelle såpass at selv om det skal være Plug & Play er det ikke det. MEN til mange biler (bl.a. min golf 3 1993) leveres det kabelsett som du setter imellom vakuumpumpa og kablene til sentrallåsen. Monterte en speedy i bilen min selv idag, og det VAR plug & play... 1: Tok av minus-polen ifra batteriet 2: Koblet kabelen ut ifra vakuumpumpa 3: Satte inn adapterkabelen 4: Satte på speedy-rele'et 5: Satte pumpa på plass igjen 6: Lukket alle dører og testet. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bobbysucks Skrevet August 11, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 11, 2006 aha.. da får jeg svinge innom bilxtra på sandnes å kikke litt Siter brumm brumm... ptchiii.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
waaland Skrevet August 12, 2006 Rapporter Share Skrevet August 12, 2006 Det er ikke BilXtra i Sandnes. Du må enten til Hillevåg eller Bryne. Ingen av butikkene våre har noe særlig speedy på lager, slik at dette må bestilles. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bobbysucks Skrevet August 12, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 12, 2006 ok.. Hillevåg then. Siter brumm brumm... ptchiii.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg