Aron88 Skrevet August 2, 2006 Rapporter Share Skrevet August 2, 2006 Nå har jeg sett på et par tråder om dette, men er fortsatt usikker. Bilen min, 90 modell 1.8gl..."spytter" ut vannet fra kjøleveske tanken når bilen står i tomgang eller blir varm. Hva kan dette være? er det toppakining som har ryki? Hadde satt pris på svar fortest mulig. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Housey Skrevet August 2, 2006 Rapporter Share Skrevet August 2, 2006 standard det.. pulseringer i kjølevann.. gjør det min og om jeg tar av lokket.. blir ikke rett trykk, og dermed spruter men om det blir overtrykk.. så bør du sjekke om det kommer igjen vann i returen til ekspansjonstanken... kan tenkes at det er tett.. er det ikke det, så kan toppakknig være cluet ja! Siter Golf II 16vT Syncro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aron88 Skrevet August 2, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 2, 2006 når motor blir varm på tomgang så ser du alt vannet kommer ut fra kjølevæske beholderen...er det pakningen som har ryki? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sonick Skrevet August 2, 2006 Rapporter Share Skrevet August 2, 2006 sjekk at pakningen sitter i lokket på ekspansjonstanken. prøv også med annet lokk om du har mulighet da dette har en innebygget ventil som kan ryke. Det skal være trykk i systemet. Siter Golf 4 gti 99 mod x - en del golf 2 er Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg