Torak Skrevet August 8, 2006 Rapporter Share Skrevet August 8, 2006 Haha..morsom salgstråd dette :) Siter Sommerbil: E30 M-Tech 2 Bruksbil: S4 2.7 Biturbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ovlov86 Skrevet August 9, 2006 Rapporter Share Skrevet August 9, 2006 Nei, ikke morsomt... :p Men jeg gidder ikke kjøre 70 mil for å hente en plastbit... Så hvis han ikke vil selge den så kan han jo bare drite i det... :p Siter [x] 2 x 1984 Volvo 240GL [x] 1987 Toyota Camry 2,0 XLi [x] 1980 Volvo 245 L [x] 1994 Ford Scorpio CLX [x] 1995 Honda Accord 2,0iLS [o] 1991 Volvo 740 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo245 Skrevet August 9, 2006 Rapporter Share Skrevet August 9, 2006 er den solgt el nisse?? fikk lyst på den... Siter drive safe. drive volvo _-_volvo 245_-_b23 ft Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skrotnisse Skrevet August 10, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 10, 2006 er den solgt el nisse?? fikk lyst på den... nei...bare og hente......joakim har nummeret mitt Siter Medlem på Bilforumet i over 10 år nå. Internett begynner å bli gammelt.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo245 Skrevet August 10, 2006 Rapporter Share Skrevet August 10, 2006 nei...bare og hente......joakim har nummeret mitt ok.. Siter drive safe. drive volvo _-_volvo 245_-_b23 ft Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skrotnisse Skrevet August 10, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 10, 2006 Nei, ikke morsomt... :p Men jeg gidder ikke kjøre 70 mil for å hente en plastbit... Så hvis han ikke vil selge den så kan han jo bare drite i det... :p Siter Medlem på Bilforumet i over 10 år nå. Internett begynner å bli gammelt.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morgis Skrevet August 11, 2006 Rapporter Share Skrevet August 11, 2006 selges for 300 kr.....uten porto?! Gir folket dette virkelig? Selger min på flekken for den summen jeg :P Siter Signaturen din har blitt tatt av forumpolitiet. Les reglene,så skjer det ikke igjen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skrotnisse Skrevet August 11, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 11, 2006 solgt for 250 + transport.....suckers Siter Medlem på Bilforumet i over 10 år nå. Internett begynner å bli gammelt.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest ReVolvolution Skrevet August 12, 2006 Rapporter Share Skrevet August 12, 2006 Useriøs selger. "Jeg sender ikke noe i posten" Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skrotnisse Skrevet August 12, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 12, 2006 Useriøs selger. "Jeg sender ikke noe i posten" jeg sender i posten....men når jeg kun får inn 150 kr for det jeg selger så går det bort for mye penger på og bruke tid på og kjøre til og fra og styre med postsending.........og greie med og selge ting er at man skal tjene penger på det...jeg driver desverre ikke veldedighet... har du et problem med det?? send meg en pm Siter Medlem på Bilforumet i over 10 år nå. Internett begynner å bli gammelt.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PanDa Skrevet August 12, 2006 Rapporter Share Skrevet August 12, 2006 jjeg driver desverre ikke veldedighet... Pent svar. Hva er en snow-caps til ?:): Siter Mvh JES VW Touran 2.0 TDI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skrotnisse Skrevet August 12, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 12, 2006 Pent svar. Hva er en snow-caps til ?:): lager et slags scoop over luftinntaket til varmeapparatet foran frontruta di så det ikke legger se snø og møkk der Siter Medlem på Bilforumet i over 10 år nå. Internett begynner å bli gammelt.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvokvaløya Skrevet August 12, 2006 Rapporter Share Skrevet August 12, 2006 Nisse:du får ikke solgt den....ta den bare med opp til meg. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skrotnisse Skrevet August 12, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 12, 2006 Nisse:du får ikke solgt den....ta den bare med opp til meg. det er solgt...turbo works HENTA den Siter Medlem på Bilforumet i over 10 år nå. Internett begynner å bli gammelt.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvokvaløya Skrevet August 12, 2006 Rapporter Share Skrevet August 12, 2006 Drit altså..... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg