Adzam Skrevet August 1, 2006 Rapporter Share Skrevet August 1, 2006 Ikke lenge siden jeg fikk kobla opp anlegget mitt bestående av Hertz Energy ESK 165S, GROUND ZERO GZHA 4150X og et 12" jallar ellement fra qxl. Ideèn var å få noe i hattehyllen for å spare plass til bagasje, men etter som jeg har skiftet jobb trenger jeg egentlig ikke det. Har en lukket kasse på ca 43 liter og forsterkeren brokobler jeg de to siste kanalene. Noen anbefalinger til en relativt billig sq Bass Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
autod Skrevet August 1, 2006 Rapporter Share Skrevet August 1, 2006 Soundstream PCW12 SEAS Lotus 12 Soundstream RFW12 for eks:) gode å passe rimelige alternativer:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Adzam Skrevet August 1, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 1, 2006 Vil ikke forsterkeren få vansker å drive f.eks Soundstrem RFW-12 som er på 600w rms? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
autod Skrevet August 1, 2006 Rapporter Share Skrevet August 1, 2006 du kan fint gi den mer effekt men jeg tror den skal klare å drive den ganske bra, men jeg kjenner ikke forsterkeren så godt. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg