KinG^KaoZ Skrevet August 3, 2006 Rapporter Share Skrevet August 3, 2006 "Type S-3, SOHC, 12 valves total, 4 valves per cylinder" 12 ventiler, med 4 til hver sylinder - gir ikke det 3 sylindere? Displacement 656 cc Unitary capacity 218.67 cc/cylinder :race Siter To change is easy, to improve is hard. Mitt galleri Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Helios Skrevet August 3, 2006 Rapporter Share Skrevet August 3, 2006 De fleste nyere keicars har vel 3 sylindret motor.. og ingen over 657cc om jeg husker rett.. er vel det som er nåværende regler for maks motorvolum på keicars Siter oppiær på flåa uten kløtsjn iården ama.. der liggænni grøftotern å kava mæns turbogrævlingen riv agåle så asfalten skava ta i svinga Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mcbanan Skrevet August 3, 2006 Rapporter Share Skrevet August 3, 2006 Hvor mye ligger en sånn på, ferdig importert og registrert? Siter Understeer is when you hit the wall with the front of the car and oversteer is when you hit the wall with the rear of the car. Horsepower is how fast you hit the wall, torque is how far you take the wall with you. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Helios Skrevet August 3, 2006 Rapporter Share Skrevet August 3, 2006 Avgifter på honda beat. 1991mod: 9953 1992mod:10756 1993mod:11559 1994mod:12763 1995mod:13968 1996mod:15172 I tillegg kommer moms på kjøpesum og kjøpesum pluss frakt, årsavgift og skilter. jeg klarte ikke å finne noen til salgs i europa, så jeg kan derfor ikke gi korrekte tall på bil ferdig på veien. men du ser jo i det minste hva avgiftene er. men det ser ut til at bilene koster fra £2000 i england. noe som da på f eks en 96 modell vel skulle gi en pris på fra ca 60 000 ferdig på vei. Siter oppiær på flåa uten kløtsjn iården ama.. der liggænni grøftotern å kava mæns turbogrævlingen riv agåle så asfalten skava ta i svinga Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mcbanan Skrevet August 3, 2006 Rapporter Share Skrevet August 3, 2006 Takker! Slettes ikke dumt med en sånn bruksbil med disse bensinprisene Siter Understeer is when you hit the wall with the front of the car and oversteer is when you hit the wall with the rear of the car. Horsepower is how fast you hit the wall, torque is how far you take the wall with you. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gti-power Skrevet August 3, 2006 Rapporter Share Skrevet August 3, 2006 Det må jo være en skam å bo i dette landet, alt dette avgiftet. Bilen er jo spesielt, men for min del, vil aldri hatt en bil som er vanskelig å få tak i deler. Den dagen taket blir ødelagt, må jo kjøpe deler fra Japan eller England Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eirikoo Skrevet August 3, 2006 Rapporter Share Skrevet August 3, 2006 Eieren hadde nettopp fått gjennom godkjenning av bilen sin, da den på linje med Skyline og andre ting ikke er kjørt gjennom det europeiske godkjenningsapparatet. Så det er ikke nødvendigvis rett frem å få skilter på den. Når jeg snakket med ham så var det ikke mange dagene han hadde hatt skilt. Fikk godkjenningen fra vegdirektoratet for litt siden, så han var kjempeglad! Siter -97 STi3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg