MGR Skrevet August 1, 2006 Rapporter Share Skrevet August 1, 2006 har hørt det er billig å importere s13 fra england.. hvor billig går det ann å få de? er det smart å importere derfra liksom.. Siter -BMW e30 320 tramp drifter posjekt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MGR Skrevet August 3, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 3, 2006 bump Siter -BMW e30 320 tramp drifter posjekt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olehenri Skrevet August 3, 2006 Rapporter Share Skrevet August 3, 2006 du er 15? hvor har du penger til det fra? hehe sett noen som har fått inn biler til 50 lapper og oppover derfra Siter -- 99`200sx S14A Racing Edition-- 93 200sx S13 - Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MGR Skrevet August 3, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 3, 2006 du er 15? hvor har du penger til det fra? hehesett noen som har fått inn biler til 50 lapper og oppover derfra har hørt folk har fått de inn til 10 lapper jeg da:S Siter -BMW e30 320 tramp drifter posjekt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olehenri Skrevet August 4, 2006 Rapporter Share Skrevet August 4, 2006 10?! vrak da el? Siter -- 99`200sx S14A Racing Edition-- 93 200sx S13 - Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MGR Skrevet August 4, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 4, 2006 10?! vrak da el? hmm, vet ikke jeg.. det jeg håpet folk kunne svare på.. Siter -BMW e30 320 tramp drifter posjekt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
grandre Skrevet August 4, 2006 Rapporter Share Skrevet August 4, 2006 Den tror jeg må ha vært godt vraka Siter - 92 Audi S4 2.2 Turbo x 98 Audi a4 Avant 1.8 TQBilstereo prosjektSolgt x 90 Audi 90 coupe 2.3 Solgt x 91 Lada samara 1.3 Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
endorfun Skrevet August 4, 2006 Rapporter Share Skrevet August 4, 2006 Du kan få de ned i den prisen, men da er de langt fra strøkne. Hvis du bare skal ha en driftebil kan det være lønnsomt, men hvis du skal ha den på veien kan du like gjerne kjøpe i norge. Siter -endorfun- www.smartforum.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MGR Skrevet August 4, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 4, 2006 Du kan få de ned i den prisen, men da er de langt fra strøkne. Hvis du bare skal ha en driftebil kan det være lønnsomt, men hvis du skal ha den på veien kan du like gjerne kjøpe i norge. skal ikke ha på veien nei.. om den ikke er strøken gjør ingen ting.. skal pusses opp uansett.. Siter -BMW e30 320 tramp drifter posjekt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
endorfun Skrevet August 4, 2006 Rapporter Share Skrevet August 4, 2006 Da ville jeg absolutt vurdert en engelsk bil. Prøv å finne en med bra motor og drivverk, men kanskje litt rust eller bulker. Husk at den blir høyrestyrt da. Siter -endorfun- www.smartforum.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MGR Skrevet August 5, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 5, 2006 Da ville jeg absolutt vurdert en engelsk bil. Prøv å finne en med bra motor og drivverk, men kanskje litt rust eller bulker. Husk at den blir høyrestyrt da. takker.. noen som har linker til et sted jeg kan se etter det eller noe sånn? jepp.. det jeg har tenkt til.. høyrestyrt gjør meg ingen ting.. Siter -BMW e30 320 tramp drifter posjekt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TG1 Skrevet August 26, 2006 Rapporter Share Skrevet August 26, 2006 De aller aller fleste S13-ene i England (til den prisen) er total ihjelrustet, bare så du er klar over det.. Siter snow junkie Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MGR Skrevet August 26, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 26, 2006 De aller aller fleste S13-ene i England (til den prisen) er total ihjelrustet, bare så du er klar over det.. hmm, takk... huffda..:S noen som har sider med s13'er til salgs? Siter -BMW e30 320 tramp drifter posjekt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skrotnisse Skrevet August 26, 2006 Rapporter Share Skrevet August 26, 2006 hvorfor england?? da får du en bil med rattet på gal side..ubrukelig i norge.....hva med tyskland? det er jo et ubegrenset marked der...og eller i europa da..... Siter Medlem på Bilforumet i over 10 år nå. Internett begynner å bli gammelt.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MGR Skrevet August 26, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 26, 2006 hvorfor england?? da får du en bil med rattet på gal side..ubrukelig i norge.....hva med tyskland? det er jo et ubegrenset marked der...og eller i europa da..... er vel billigere med 200sx fra england da.. har det vært prat på før på forumet i allefall.. drifte biler er vel billigst derfra.. men bryr meg ikke noe om rattet er på feil side.. skal nok bare kjøres på bane. Siter -BMW e30 320 tramp drifter posjekt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg