pearlex Skrevet August 1, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 1, 2006 kunne du ha sotte opp en subwoofer og en forsterker som dunker godt etter din erfaring? Siter Soundstream PCA3500D Soundstream T4 15" 2stk Soundstream PCA2.520 Soundstream TRC.6 Pioneer DEH-P75BT Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zews^^ Skrevet August 1, 2006 Rapporter Share Skrevet August 1, 2006 Søk på Soundstream T4 15" på forumet. Se hvor mange som anbefaler denne! :) Kombiner gjerne med SS forsterker også, begge deler får uhemmet skryt på forumet. Siter #1985 Opel Rekord 2.2i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr. SQ Skrevet August 1, 2006 Rapporter Share Skrevet August 1, 2006 kunne du ha sotte opp en subwoofer og en forsterker som dunker godt etter din erfaring? Har kommet med et par anbefalinger tidligere. Kickeren vil dunke godt den, men men jeg mener det finnes bedre alternativer til prisen om høyest mulig lydkvalitet også er en del av målet. Jeg mener ikke Kicker'n er et dårlig element til ditt bruk, og det er godt mulig det passer dine ønsker helt perfekt, men det er nok ikke noe for meg. Og desverre så vil ofte mine egne preferanser påvirke mine anbefalinger. mvh Glenn Siter Mine uttalelser er basert på den erfaring som er opparbeidet gjennom flere år. Subjektive opplevelser vil selvsagt influere. Jeg tilstreber en ærlig og balansert fremstilling. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr. SQ Skrevet August 1, 2006 Rapporter Share Skrevet August 1, 2006 Søk på Soundstream T4 15" på forumet. Se hvor mange som anbefaler denne! :) Kombiner gjerne med SS forsterker også, begge deler får uhemmet skryt på forumet. T4 er et meget spennede element til denne type bruk, men om det er bedre enn Kicker'n er opp til den enkelte. Kicker'n har vel en høyere veiledende pris tror jeg. mvh Glenn Siter Mine uttalelser er basert på den erfaring som er opparbeidet gjennom flere år. Subjektive opplevelser vil selvsagt influere. Jeg tilstreber en ærlig og balansert fremstilling. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pearlex Skrevet August 1, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 1, 2006 kunne den RF forsterkeren være bra eller Soundstream PCA 2000D? Siter Soundstream PCA3500D Soundstream T4 15" 2stk Soundstream PCA2.520 Soundstream TRC.6 Pioneer DEH-P75BT Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pearlex Skrevet August 1, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 1, 2006 Soundstream SPLX-15/4 15" 4 Ohm DVC Competition Subwoofe denne subben da? t4 er det denne: Soundstream T4-15 15" Dual 1 ohm T4 Tarantula Series Subwoofer anbefaler dere t4 ovenfor den andre soundstream? Siter Soundstream PCA3500D Soundstream T4 15" 2stk Soundstream PCA2.520 Soundstream TRC.6 Pioneer DEH-P75BT Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg