InzMaizter Skrevet Juli 31, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 31, 2006 hei jeg ønsker å kjøpe meg ein billig golf 2. Denne bilen trenger ikke være fin. Den an ha rust å trengs ikke eu godkjenning. enneste ønske er at prisen ikke overstiger 4000. Grunnet dette skal være en prosjekt bil fult bane bil. send bilde og si hvor bilen står så får du rask tilbake melding. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
InzMaizter Skrevet August 2, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 2, 2006 ingen som har? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zombiedick Skrevet August 3, 2006 Rapporter Share Skrevet August 3, 2006 Hvis du blar opp 30 000 ekstra kan du få en av meg som er rigget som løpsbil, med turbo og full pupp... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
InzMaizter Skrevet August 3, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 3, 2006 Vil gjore alt selv så sorry Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg