vwgolfahs Skrevet Juli 31, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 31, 2006 har tenkt å kjøpe en vw golf III som bruks bil,tenkte å gi en 35 000 kr for den max og den skal ikke ha gått så alt for stygg langt...noen tipps om hvilken type modell osv /motormessig jeg burde kjøpe?blir ikke no vr6 nei....kun en bruksbil jeg skal ha i 1-2 år....så hadde vært hyggelig med no respons på hvilken type gl cl,den og den motoren og hva jeg burde se etter når dette skal kjøpes... har en vw golf 4 fra før,men noe som ikke er en bruksbil..... keen på mest mulig bil for penga,begynner å bli DRITT lei kollektiv=) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
haavardbj Skrevet August 1, 2006 Rapporter Share Skrevet August 1, 2006 Kjøpte min golf III Disel for 3 mnd siden.. Megent fornøyd. Billig og kjøre.. Ellers null problemer. Er en 92 mod Golf GL Disel (ikke turbodisel) Kan annbefalles. Gav 22 lapper for min. ligger vel på alt fra 25 til 35 lapper.. Lykke til med letinga! :) Siter 1998 VW Passat 1,8 20v X: 1993 Golf III 1,9D X: 1985 BMW 320 (m/m-thec Styling) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kenni Skrevet August 1, 2006 Rapporter Share Skrevet August 1, 2006 selger da min dritbillig..men er gti.. Siter ken.persen@gmail.com - 11 VW AMAROK 2.0BiTDI - 06 VW Passat 2.0Tdi Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zuhr Skrevet August 1, 2006 Rapporter Share Skrevet August 1, 2006 styr unna cl, dette er billig versjonene av golf.(ell om du drit i det så er det jo ok, hehe) Dårligere interiør, spart på mye som gl har. Se etter rust ved bakluka, nedeved dørene. Fulgt servicer, service hefte. Antall eiere. De fleste golfene ligger jo på 50K -> fortiden. Spørs om ikke 35K er litt lite altså. Legger du på 40til, kan du få kjøpe min ;) Siter Mine Biler » [ ] Audi A4 1.8T, 1998 » [x] VW Golf 3, 1996 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwgolfahs Skrevet August 1, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 1, 2006 hehe..ikke faen...=)trenger absolutt ikke å legge mye penger i en golf 3 når jeg har golf 4,skal bare ha en bruks bil da=)sett flere interresante for mellom 35-40 laken som ikke har gått jorda rundt ørten ganger....men da vet jeg jo forskjell på cl og gl da=) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kenni Skrevet August 1, 2006 Rapporter Share Skrevet August 1, 2006 Hm, en gti er vel bruksbil da? :) gått ca 226000.. Siter ken.persen@gmail.com - 11 VW AMAROK 2.0BiTDI - 06 VW Passat 2.0Tdi Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwgolfahs Skrevet August 1, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 1, 2006 gti er da en bruksbil ja,men den har jo gått alt for langt da..da hadde jeg heller kjøpt meg en vr6..finner jo vr6 til en pris på ca 50 000 men da har dem også gått + - 200 000km også... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kenni Skrevet August 1, 2006 Rapporter Share Skrevet August 1, 2006 Ja, er jo en grunn til at jeg selger billig da.. Siter ken.persen@gmail.com - 11 VW AMAROK 2.0BiTDI - 06 VW Passat 2.0Tdi Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg