Woldsky Skrevet Juli 31, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 31, 2006 Halloen, ny mann på forumet her... Jeg sitter og surrer litt rundt med stereoanlegget i bilen om dagen. Opel Astra F, -93 mod. 5-dørs sedan Skal trekke kabel (2x4mm2) fra forsterker i bagasjen og ut i frontdørene. Men jeg kan ikke se noen direkte form for føring ut i døra fra fronten og det jeg trudde var kabelgjennomføringa, viste seg å være en pluggkoblet føring istedet. Men kan hvordan gjør jeg dette på en "enkel" måte (hvis det er mulig da), jeg er ikke spesielt dreven verken på bilmekk eller bilstereo, så må bare beklage hvis detta er ett dumt spørsmål... Nå har jeg fått på plass mellomtone, diskant og delefiltra uten problemer, hadde vært surt å måtte "gi opp" nå. På forhånd takk! Woldsky Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nosbak Skrevet August 5, 2006 Rapporter Share Skrevet August 5, 2006 Driver på en måte med det samme selv. Muligens et teit forslag men du kan vurdere det. Det er jo ikke "kontakter" i hele pluggen så du kan muligens ta drillen og bore ut et hull slik at du får trekt gjennom kabelen. Men husk å bor der det ikke er kontakter. Mvh Øyvind Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jhornnes Skrevet August 7, 2006 Rapporter Share Skrevet August 7, 2006 det ser ikkje bra ut, men det fungerer. Men, på sidene av dashbordet så er det ett lite hull som er plugga igjen. Trekk kabelen opp gjennom det og så inn under dekselet på døra. Er kjapt og ikkje synlig når dørene er lukket. - John Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg